داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال:

حاضرم به جای دختری که محکوم شده به زندان بروم / اگر جای رئیس فدراسیون بودم به قاضی التماس می‌کردم

واکنش رئیس اسبق فدراسیون فوتبال به خبری درباره دختر 29 ساله که هوادار استقلال بوده و به خاطر رفتن به ورزشگاه به 6 ماه حبس محکوم شده و به خاطر فشار روحی حاصل از این حکم، سه‌شنبه مقابل دادگاه خودسوزی کرد.

حاضرم به جای دختری که محکوم شده به زندان بروم / اگر جای رئیس فدراسیون بودم به قاضی التماس می‌کردم

داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد:« در کشور ما دموکراسی اسلامی وجود دارد اما در دنیا نمی آیند دموکراسی را تشریح یا توضیح دهند که به چه صورت است و هر کسی می‌تواند کاری را بدون این که به کسی یا جایی آسیب بزند، انجام دهد. این دختر به 6 ماه حبس محکوم شده و حتی یک ثانیه زندان بودن، بسیار سخت است. متأسفانه درنظر نگرفته‌اند این خانم آمده فوتبال ببیند یا در کار خلاف شرکت کند؟ آیا او به آنچه موسوم به پارتی شبانه است و دخترها و پسرها کارهای خلاف و فاسد انجام می‌دهند، رفته یا به جشن فوتبال رفته که همه ملت طرفدار دیدن آن هستند و هیچ کار خلافی نیست.»

بازیکن سال‌های دور تیم ملی، استقلال و پرسپولیس ادامه داد: «این اتفاق برای کشور ما که اسلامی است و چند هزار سال فرهنگ و تمدن دارد، بسیار بد است که دختری را برای رفتن به یک مسابقه بازداشت می‌کنند و بدتر از آن حکم حبس می‌دهند. افرادی که در کشور مسئول هستند، باید جامعه‌شناس و روانشناس هم باشند. الان روح و جسم این دختر صدمه دیده و درصورتی که به زندان برود، احیای روحی او دیگر با یک تیم فوتبال و دیدن یک بازی میسر نمی‌شود. واقعاً نمی‌دانم آینده او چه خواهد شد اما می‌دانم که از همه چیز متنفر می‌شود.»

منبع: ایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین
    0

    با باز شدن استادیوم ها به طور رسمی و برای همه زنان و دختران صددرصد موافقم. ولی دختری که در شرایط کنونی تکنفره وارد 1000000پسر می شود، لیاقتش همین است.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام و شب بخیر دستتون درد نکنه کانال خوبیه دولت نمیخواد جلوی زنان و دختران رو بگیره با اراذل و اوباش با پارتیهای شبانه جدی برخورد کنه با کسانی که موادمخدر صنعتی رو وارد این مملکت میکنند که بلای خانمانسوز خانواده ها شده جلوی این اتفاقات رو بگیرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها