قوه قضائیه با شخص متخلف در هر جایگاهی برخورد کند/ به دنبال شکل‌گیری ائتلاف بزرگ هستیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: قرار نشد در انقلاب ما افراد از نظام جمهوری اسلامی جیب‌های خود را پر کنند.

قوه قضائیه با شخص متخلف در هر جایگاهی برخورد کند/ به دنبال شکل‌گیری ائتلاف بزرگ هستیم

اسداللّه بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با ، با بیان اینکه موتلفه اسلامی همواره در انتخابات در پی ائتلاف بوده است، گفت: سیاست ما این است که کوشش کنیم ائتلاف بزرگ شکل گیرد.

او درباره علت ائتلاف بین جریانی ادامه داد: هدف از ائتلاف این است که مجلس یازدهم در جهت گام دوم انقلاب شکل گیرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مشکلات جاری کشور مربوط به تحریم آمریکا نیست، تصریح کرد: در انتخابات آینده تلاش ما باید این باشد که ملت، ارزش‌گرایانی را انتخاب کنند که در صورت حضور در مجلس، اهل زد و بند نباشند و برای خدمت به خدا و بندگانش کار کنند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: ما نظرمان را از اعضای موتلفه در سراسر کشور نسبت به هر حوزه انتخابیه می‌گیریم و بر اساس آن بررسی و ضمن صحبت با شخص منتخب و آمادگی او کار می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه یک فهرست ۳۰ نفره در تهران داریم، افزود: ۳۰ انسان صالح اصلح را که همه با هم برای خدا یکی هستند انتخاب می‌کنیم. ما باید شایسته‌ترین‌ها را معرفی کنیم که اهل باند و زد و بند نباشد.

بادامچیان درباره عملکرد اخیر دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: با حضور آقای رئیسی در قوه قضائیه یک امید خوبی پدید آمده است اما مشکل بزرگ ما در این قوه ساختار آن است که باید متحول شود چراکه تقلیدی از غرب است و ظرف غربگرا به درد اسلام نه شرقی، نه غربی نمی‌خورد.

او با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید با هر شخصی در هرجایگاهی که خلاف کرده است برخورد کند، افزود: قرار نشد در انقلاب ما انسان‌های عوضی سوءاستفاده کنند و از نظام جمهوری اسلامی جیب‌های خود را پر کنند و فرزندان خود را به کانادا بفرستند و خانه‌های آن چنانی داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حقگو
    0

    فعلا که انقلابی بودن به این معنی است که برو ریش بذار دکمه تا خره خره ببند وبعد ثروتمندشو بترس ازاین افراد منافق دو رو اعتماد کردن به این گروه های مثلا انقلابی خیانت به امام ورهبر وانقلاب است باید از دل ملت بدون هیچ وابستگی گروهی چپ وراست وغیرو فردی بیاد که مردم بهش اعتماد کنند وگرنه رای مردم مثل فروش نفت ما به صفر میرسه عاقل را اشاره کافیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها