ابراز امیدواری وزیر آموزش و پرورش برای پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با قولی که به ما داده‌اند و روند پرداخت‌هایی که در شرف انجام است، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر پایان یابد.

ابراز امیدواری وزیر آموزش و پرورش برای پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر

محسن حاجی‌میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: روز گذشته برنامه‌ام را به‌صورت کتبی و شفاهی ارائه کردم. الان مهمترین کار برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است چراکه در آستانه مهر هستیم و همه همکارانم تلاش می‌کنند تا بازگشایی مدارس باشکوه بیشتر و بدون نقص برگزار شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌هایم اشاره کردم که ما باید به ارتباط و پیوند بین خانه و مدرسه توجه کنیم. الان خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهم که کمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می‌شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا کند.

حاجی‌میرزایی افزود: ارتباط خانواده و مدرسه به معنای کمک مالی به مدرسه نیست بلکه ارتباط والدین با مدرسه کمک می‌کند تا فرآیند تربیت دقیق‌تر و بهتر انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر خوب به فرهنگیان نیز اینکه فرهنگیان از مطالبات معوق رنج می‌برند که موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آغاز شده است و امیدواریم با توجه به قولی که به ما داده‌اند و پرداختی که در شرف انجام است، تا پایان شهریور ماه و اوایل مهر پاداش پایان خدمت فرهنگیان به طور کامل پرداخت شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها