سکوت خبری مسئولان خراسان رضوی در مورد باستی هیلز

اطلاع از آخرین تصمیمات در مورد باستی هیلز مشهد از سوی نهاد‌های ذیربط در سکوت خبری قرار گرفت.

سکوت خبری مسئولان خراسان رضوی در مورد باستی هیلز

به گزارش مشهد فوری ، مجموعه سروستان که به تازگی نام باستی هیلز مشهد را به خود اختصاص داده و سوژه جنجالی رسانه‌ها شده است، در حالی در سکوت خبری فرو رفته که مسئولان مربوطه از پاسخ به سئوالات خبرنگاران امتناع می‌کنند.

دادستانی در سکوت

با توجه به نگرانی مالکان ویلا‌های مجموعه سروستان در خصوص املاکشان به سراغ قاضی مهدی حقدادی معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در امور رسیدگی به جرائم شهرسازی رفتیم.

حقدادی با بیان اینکه ورود دادستانی برای انجام چنین عملیاتی جهت حسن اجرای قانون است، می‌گوید: درباره حکم باستی هیلز مشهد فقط جهاد کشاورزی مامور است و ما درحال حاضر اجازه مصاحبه نداریم ، اگر این اجازه داده شود برای اعمال قانون ورود پیدا می‌کنیم.بیشتر بخوانید:اولین تصاویر از باستی هیلز لو رفته در مشهد
تنوع تخلف در هر واحد

در ادامه پیگیری‌ها به مدیر اموراراضی جهاد کشاورزی خراسان رضوی رسیدیم.

محمدرضا قوسیانی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه در یک مجموعه که متخلف معرفی شده، تخلف واحد‌های آن باید تک تک بررسی شود می‌گوید: در مشهد با دادستان وقت صادقی و معاون او قاضی حقدادی یک هم افزایی انجام شده که منجر به تشکیل کمیته صیانت از حریم شهر در بحث تغییر کاربری‌ها است.

او ادامه می‌دهد: چندین سال قبل تغییر کاربری‌ها در غرب مشهد، چناران، طرقبه و شاندیز زیاد اتفاق می‌افتاد و یک عده دلال سودجو، زمین‌ها را با مبلغ پایین خریداری و با دلالی آن‌ها را گرانتر می‌فروختند و جاذبه کاذبی را ایجاد می‌کردند.

او بیان می‌کند: در رابطه با باستی هیلز هم در قبل چنین اتفاقاتی افتاده و از ۹ ماه پیش ساخت و ساز در آن مجموعه متوقف شد و در حال حاضر پرونده آن روال طبیعی خود را طی می‌کند.

قوسیانی با اشاره به اینکه در ۳ سال قبل ۳ هزار قلع و قمع در خراسان رضوی رخ داده، می‌افزاید: باتوجه به آمار موجود قلع و قمع نباید موضوع سروستان (باستی هیلز مشهد) تا این حد رسانه‌ای می‌شد در حالی که اسم باستی هیلز اصلا به این مجموعه نمی‌خورد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی خراسان رضوی می‌گوید: ما باز هم با تعامل صددرصدی با کمیته صیانت از حریم شهر در حال بررسی واحد‌های مجموعه هستیم، اما جزییات بیشتر آن را و آخرین تصمیماتی که برای آن در نظر گرفته شده را باید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد (مسعود جوانبخت) در اختیار رسانه‌ها بگذارد.

مدیرجهاد کشاورزی مشهد پاسخگو باشد

برای روشن شدن ابعاد دیگر این گزارش به سراغ مدیرجهاد کشاورزی مشهد رسیدیم که او از انجام هرگونه گفتگو چه تلفنی و چه حضوری امتناع کرد و خبرنگار ما را بعد از ۲ روز پیگیری بی جواب گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها