حذف فدرر و واورینکا در روز صعود ویلیامز به نیمه نهایی اپن آمریکا

تنیسورهای سوییسی با شکست برابر حریفان‌شان از صعود به نیمه نهایی اپن آمریکا باز ماندند اما بانوی شماره هشت جهان در جمع چهار تنیسور آخرین گرند اسلم سال قرار گرفت.

حذف فدرر و واورینکا در روز صعود ویلیامز به نیمه نهایی اپن آمریکا

مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا با شگفتی همراه شد. راجر فدرر و استن واورینکا برابر گریگور دیمیتروف و دنیل مدودف شکست خوردند و نتوانستند به نیمه نهایی صعود کنند.

فدرر صبح امروز (چهارشنبه) برابر دیمتروف قرار گرفت و ۳ بر ۲ مغلوب شد. مرد شماره سه جهان در ست نخست ۶ بر ۳ پیروز شد اما ست دوم را ۶ بر ۴ واگذار کرد. تنیسور سوییسی در ادامه توانست ۶ بر ۳ حریفش را شکست دهد اما باز هم ست بعد را با نتیجه ۶ بر ۴ از دست داد. در نهایت ست پنجم تعیین کننده برنده این بازی شد. دیمتیروف به راحتی توانست فدرر را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد و راهی دور بعد شود.

پیش از این دیدار واورینکا برابر مرد شماره پنج جهان قرار گرفت. در ست اول رقابت نزدیکی در جریان بود که در نهایت مدودف ۷ بر ۶ حریف سوییسی اش را شکست داد. او در ست دوم با یک بریک شرایط را به نفع خود کرد و توانست دوباره پیروز شود. این ست با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع تنیسور روسی پایان یافت.

واورینکا در ست سوم توانست جبران کند و ۶ بر ۳ پیروز شود. با این حال تعدد اشتباه هایش باعث شد ست چهارم را هم واگذار کند و از این رقابت‌ها کنار برود. مدودف در نیمه نهایی برابر دیمیتروف قرار خواهد گرفت.

در بخش بانوان سرنا ویلیامز برابر کیانگ وانگ قرار گرفت و به راحتی حریف چینی‌اش را شکست داد. تنیسور آمریکایی در ست اول ۶ بر یک پیروز شد و ست دوم را با نتیجه قاطع ۶ بر ۳ به نفع خود پایان داد.

دیشب (سه شنبه) الینا اسویتولینا به مصاف کونتا رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره پنج جهان هر دو ست را با نتیجه مشابه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد. تنیسور اوکراینی در مرحله نیمه نهایی برابر ویلیامز قرار می گیرد.

دیگر دیدار های مرحله یک چهارم نهایی امشب و بامداد فردا (پنج‌شنبه) برگزار می‌شوند. در مهم‌ترین بازی رافائل نادال به مصاف دیگو شوارتسمن می‌رود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها