خبرهای دیروز را امروز در روزنامه ها بخوانید

مروری بر صفحه یک مطبوعات امروز / جنجال پنجشنبه سرنوشت ساز

گام سوم هسته ای ایران، بلوای ازدواج دختر 9ساله و رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، موضوعاتی است که امروز در روزنامه ها برجسته شده است.

مروری بر صفحه یک مطبوعات امروز / جنجال پنجشنبه سرنوشت ساز

روزنامه های اصولگرای جوان، رسالت، صبح نو و البته روزنامه هفت صبح، از جمله مطبوعاتی هستند که امروز موضوع گام سوم هسته ای ایران را برجسته کرده اند.

روزنامه جوان در تیتر یک شماره امروز خود، خط اعتباری 15 میلیارد دلاری فرانسه به ایران را «شکننده» و «بی اعتبار» توصیف کرده و از مقامات دولتی خواسته است تا گام سوم هسته ای را با اقتدار بردارد.

روزنامه رسالت هم با نگاهی مشابه، موضوع مذاکرات ایران و اروپا را مورد اشاره قرار داده است. این روزنامه، مقاومت را فن مذاکره توصیف کرده است.

روزنامه صبح نو نیز دیگر روزنامه اصولگرایی است که درباره گام سوم هسته ای ایران تیتری را در صفحه یک خود قرار داده است.

با این حال روزنامه هفت صبح مانند صبح نو با عینکی خنثی به موضوع «پنجشنبه سرنوشت از» نگریسته است.

اما روزنامه کیهان در شماره امروز خود به جای موضوعات روز، دعوا بر سر توصیف مدیرمسئولش از ابراهیم رئیسی را تیتر یک کرده و سعی کرده است از تریبون روزنامه برای دفاع از مواضع حسین شریعتمداری استفاده کند.

از دیگر موضوعاتی که امروز تیتر یک روزنامه ها قرار گرفته، جنجال بر سر ازدواج یک دختر 9 ساله است. این ازدواج هرچند به طور قانونی باطل شده اما حرف و حدیث ها بر سر چرایی این اتفاق ادامه دارد. روزنامه سازندگی با طرحی ویژه، امروز این موضوع را در صفحه یک خود قرار داده است.

از دیگر روزنامه هایی که یک موضوع اجتماعی را در تیتر و عکس خود برجسته کرده، روزنامه مستقل است. این روزنامه به ابعادی تازه از پرونده محمدعلی نجفی پرداخته است.

اما روزنامه شرق در شماره امروز خود، گفتگوهایی را با حاتم قادری و احسان شریعتی برجسته ساخته است.

درروزنامه شهروند امروز نیز می توان موضوع «نذرآب» و بازار سیم کارت ها را موردتوجه قرار داد.

از موضوعات مهم دیگری که امروز در روزنامه ها مورد توجه قرار گرفته است، موضوع رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت و نطق رئیس جمهور در صحن مجلس است. دو روزنامه دنیای اقتصاد و ایران، این موضوع را در صفحه یک خود پوشش خبری داده اند.

روزنامه های خراسان و آفتاب نیز در شماره های امروز، موضوعاتی چون سهم ایران در سوریه و نیز اتفاقات کشمیر را برجسته ساخته اند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها