دریافت ۱۳۰ نوع خدمات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، یکی از اولویت‌های دولت را حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ذکر کرد و گفت: این شرکت‌ها ۱۳۰ نوع خدمت دریافت می‌کنند.

دریافت ۱۳۰ نوع خدمات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بعدازظهر سه شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه حمایتی که دولت برای جلوگیری از فرار مغزها در نظر گرفته مفصل است، تاکید کرد: این برنامه حمایت از جوانان و نخبگان را در بر خواهد داشت.

وی سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نخبگان و تغییر نگاه نسبت به آنان را یکی از محورهای برنامه دولت در راستای جلوگیری از پدیده فرار مغزها دانست و ابراز کرد: ما وقتی می‌توانیم جلوگیری از فرار مغزها را داشته باشیم که بر روی جوانان مان سرمایه گذاری کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پاسخ به سوالی با موضوع تسهیلات حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان گفت: با رویکردی که دولت دارد خوشبختانه شرایط تسهیلات برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به خوبی تعریف شده است.

ستاری بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان امروز ۱۳۰ نوع خدمات را دریافت می‌کنند که این امر یکی از راه‌های کمک و ارتقای سطح آن‌ها است.

وی افزود: از سوی دیگر شرکت‌های دانش بنیان با وجود حمایت‌هایی که از سوی دولت صورت می‌گیرد روز به روز در حال افزایش هستند تا جایی که امروز چهار هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان برای دانش آموختگان ایجاد شده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ۳۰۰ هزار شغل توسط شرکت‌های دانش بنیان در کشور ایجاد شده است، گفت: نقش این شرکت‌ها در این زمینه بسیار بسزا بوده است.

ستاری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت کمک به شرکت‌های دانش بنیان است، تاکید داشت: امسال چهار هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان، حدود ۳۰ درصد توسعه داشته‌اند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها