سیتی به خاطر هری مگوایر افسوس خواهد خورد

گری نویل می‌گوید نمی‌داند منچسترسیتی چرا به راحتی از جذب هری مگوایر کوتاه آمد و شک ندارد سیتی از این بابت افسوس خواهد خورد.

سیتی به خاطر هری مگوایر افسوس خواهد خورد

گری نویل، مدافع سابق منچستر یونایتد می‌گوید در طول تابستان از دیدن اینکه منچسترسیتی به راحتی از جذب هری مگوایر کوتاه آمد تا یونایتد او را به خدمت بگیرد متعجب شده و مطمئن است سیتی به زودی از این بابت به شدت افسوس خواهد خورد چرا که جانشین ایده‌آلی برای وینسنت کمپانی را از دست داده است.

بعد از خروج وینسنت کمپانی از منچسترسیتی پپ گواردیولا ترجیح داد به گزینه‌های در اختیارش تکیه کرده و جانشینی برای او به خدمت نگیرد. درحالیکه گفته می‌شد دو تیم شهر منچستر برای جذب هری مگوایر تلاش می‌کنند اما سیتی از این رقابت کنار کشید تا یونایتد به راحتی مگوایر را جذب کند.

نویل در این باره گفت:" من چند هفته قبل هم گفتم که واقعا نمی‌دانم چرا وقتی وینسنت کمپانی منچسترسیتی را ترک کرد آنها خیلی راحت حاضر شدند مگوایر را به یونایتد تقدیم کنند".

اسطوره شیاطین سرخ در ادامه گفت:" من معتقدم کمپانی فصل گذشته در ده بازی آخر فصل با درخشش خود باعث شد سیتی قهرمان لیگ برتر شود. به نظر من رهبری کمپانی بود که باعث شد سیتی از لیورپول پیشی گرفته و در پایان فصل جام را بالای سر ببرد. تنها کسی که می‌توانست جانشین او به عنوان یک رهبر شود لاپورت بود که او هم مصدوم است. شک ندارم سیتی امسال به خاطر جذب نکردن هری مگوایر به شدت افسوس خواهد خورد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها