جزئیات ابلاغ الکترونیک به کارفرمایان تأمین اجتماعی

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره جزئیات ابلاغ الکترونیک به کارفرمایان توضیحاتی داد.

جزئیات ابلاغ الکترونیک به کارفرمایان تأمین اجتماعی

محمدحسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود درباره ابلاغ الکترونیک به کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: ابلاغ الکترونیک به کارفرمایان یکی از خدمات ارائه شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی در دو سال گذشته بوده است.

او افزود: در گذشته مکاتبه به مأموران ابلاغ می‌شد و سپس آن‌ها ابلاغیه مربوطه را به صورت فیزیکی به کارفرمایان ارسال می‌کردند و اگر کارفرمایی حضور نداشت، دعوتنامه ۱۰ روزه برای او ارسال می‌شد و کارفرما برای مراجعه فقط ۱۰ روز مهلت داشت.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر ابلاغیه‌ها از طریق ایمیل به کارفرمایان ارسال می‌شود، افزود: الکترونیک شدن ابلاغ‌ها نیز مشکلاتی به همراه دارد، لذا این امکان باید توسعه یابد، چراکه در این روش ابلاغیه‌ها به کارفرمایان سریع‌تر، دقیق‌تر و بهتر ارسال می‌شود.

زدا تصریح کرد: اگر کارفرمایی فاقد ایمیل است و یا امکان استفاده از آن را ندارد، می‌تواند با استفاده از ایمیل یکی از اعضای خانواده خود و یا کافی نت ابلاغ مورد نظر را دریافت کند.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از ۷۰ درصد از ابلاغ‌های تأمین اجتماعی توسط ایمیل ارسال می‌شود، حال اگر به هر دلیلی ایمیل را کارفرما دریافت نکرده باشد و ثابت شود که در ارسال ایمیل خللی وجود داشته است، مشکلی برای آن‌ها ایجاد نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها