رضا قوچان نژاد به پک زوله پیوست

این خبر دقایقی پیش در توییتر و سایت زوله قرار گرفت و قوچان نژاد نیز با انتشار تصویر توافق روی آن صحه گذاشت تا بازگشتش به هلند رسمی شود.  

رضا قوچان نژاد به پک زوله پیوست

پک زوله از تیم های اردیویسه است و در حال حاضر در رده پانزدهم لیگ هلند قرار دارد. قوچان نژاد که سابقه خوبی در فوتبال هلند داشته قبلا در تیم هایی مثل هیرنفین، امن،گواهدایگلز و ... بازی کرده و آخرین تیمش سیدنی اف ث سی بوده که از آپوئل قرضی به آنجا رفته بود.

قوچان نژاد با پیراهن هیرنفین بهترین دوران فوتبال باشگاهی اش را سپری کرد. او از آکادمی این تیم آغاز کرد و 4 سال ابتدایی فوتبال حرفه ای اش را نیز در هیرنفین سپری کرد. 7 سال بعد زمانی که تجربه نسبتا ناموفق بازی در آسیا را در کارنامه داشت، برای بازگشت به اوج دوباره با هیرنفین قرارداد بست و این بار دو سال درخشان را در تیم هلندی گذراند و حتی تا آستانه کسب عنوان آقای گلی نیز پیش رفت.

حالا پک زوله چهاردهمین تیمی خواهد بود که قوچان نژاد در این یک و نیم دهه پیراهنش را بر تن می کند. او از لیگ هلند، انگلستان، کویت، قطر و... گرفته تا بلژیک و قبرس و استرالیا را چرخید و دوباره به اردیویسه بازگشت؛ لیگی سطح بالا که انتخاب جذابی برای گوچیِ 31 ساله محسوب می شود.

او در ماه های اخیر به تیم های ایرانی چون پرسپولیس و تراکتور نزدیک شد و حتی چند بار به شکلی غیر مستقیم تمایل خود به تیم سرخپوش را در شبکه های اجتماعی نشان داد اما در نهایت تصمیم گرفت همچنان به ایران بازنگردد و رویاهایش را در قاره سبز دنبال کند.

او با پیراهن هیرنفین دو بار دروازه تیم پک زووله را باز کرده که هر دو گل نیز با پای چپ رقم خوردند و اتفاقا در هر دو مسابقه نیز تیم رضا قوچان نژاد مغلوب شد.

پک زووله هم اکنون تنها پیوتر پارژیسک لهستانی را به عنوان مهاجم نوک در فهرست خود دارد که البته نتوانسته عملکردی خوبی را در این تیم داشته باشد. بنابراین رضا قوچان نژاد فرصت این را خواهد داشت تا با پیراهن تیم جدید بازی کند و بدرخشد.

او زننده گل تاریخی تیم ملی ایران به کره در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 است. قوچان نژاد درباره حضور در تیم جدیدش می گوید: وقتی از علاقه باشگاه باخبر شدم با سرمربی و مدیر باشگاه حرف زدم و خیلی سریع به توافق رسیدیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها