جلوه‌ای دیگر از فعالیت مافیای کاغذ

کاغذ برای روزنامه‌ها هست، ولی برای دفترچه‌های بیمه نیست! + فیلم


11 شهریور 1398 - 21:30
5d6d4aaae3380_2019-09-02_21-30
وزارت ارشاد بخش عمده سهمیه کاغذ را به مافیای مطبوعات داده و حالا بیمه تامین اجتماعی می‌گوید کاغذ برای دفترچه های بیمه ندارد!

درحالیکه دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی به کاغذ اختصاص داده و کاغذ را در زمره کالاهای اساسی قرار داده است ولی معلوم نیست مصرف کاغذ چگونه است که همه از کمبود آن می‌نالند.

وزارت ارشاد بخش عمده سهمیه کاغذ را به مافیای مطبوعات داده و حالا بیمه تامین اجتماعی می‌گوید کاغذ برای دفترچه های بیمه ندارد!

پیش از این بسیاری از کارشناسان از اینکه مافیای کاغذ از رانت دولتی واردات با ارز ۴۲۰۰تومانی شده گلایه کرده بودند.

اختصاص کاغذ ارزان به مطبوعات بی مخاطب، صدای بسیاری از اهالی رسانه را درآورده است.

وزارت ارشاد بخش عمده سهمیه کاغذ را به مافیای مطبوعات داده و حالا بیمه تامین اجتماعی می‌گوید کاغذ برای دفترچه های بیمه ندارد!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

11 شهریور 1398 - 21:30

درحالیکه دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی به کاغذ اختصاص داده و کاغذ را در زمره کالاهای اساسی قرار داده است ولی معلوم نیست مصرف کاغذ چگونه است که همه از کمبود آن می‌نالند.

وزارت ارشاد بخش عمده سهمیه کاغذ را به مافیای مطبوعات داده و حالا بیمه تامین اجتماعی می‌گوید کاغذ برای دفترچه های بیمه ندارد!

پیش از این بسیاری از کارشناسان از اینکه مافیای کاغذ از رانت دولتی واردات با ارز ۴۲۰۰تومانی شده گلایه کرده بودند.

اختصاص کاغذ ارزان به مطبوعات بی مخاطب، صدای بسیاری از اهالی رسانه را درآورده است.

منبع: خبرفوری

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/6/14 -19:05

خبرزاگرس

باران 0 0 پاسخ 1398/6/12 -02:07

در شرایطی که فضای مجازی حرف اول را میزند در جامعه چه نیازی به روزنامه هست....پای رانت و اختلاس روزنامه ها و دولتی ها وسط است

سید علی 3 0 پاسخ 1398/6/12 -00:25

باسلام همیشه تو کشور ما ،الویت ها به چیزهای بی ارزشی داده میشودکه مسئولان و یا وابستگانشان و یا هم حزبی و یا فرزندانشان بتوانند از کنار آن بخورند... کاغذ اگر کم است نیازی نیست چندین روزنامه ای که خواندنی نیست فقط حزبی است و وابسته و تکراری چاپ شود... اگر مسئولان شعار را کنار بگذارند و از دریچه عقل بنگرند یارانه را باید به آموزش و پرورش که آینده کشور به آن بستگی دارد بدهند تا هم مشکل تهیه لوازم و دفاتر برای مردم حل شود و هم مشکل سواد در کشور،شاید درآینده مسئول دکتر (البته قلابی و یا یکشبه )نداشته باشیم... وقسمتی از یارانه کاغذرا صرف تهیه دفترچه های بیمه کنند..آقایان مسئول که خودشان بخاطر مریضی به اروپا مشرف میشوند واز بهترین امکانات دنیا برای بقا و حیات استفاده میکنند .البته اگر عمرنوح هم بکنند خواهند مرد.اما باجان مردم بازی میکنند... در عجبم که ما توانایی فرستادن ماهواره ناهید و امیدبه فضا را داریم اما نمیتوانیم دفترچه کاربن دار تهیه کنیم.. نمیتوانیم ماشین ایمن تهیه کنیم.. یا واقعا درتوان کشور نیست و یا جان مردم برای این مسئولان بی ارزش است. یاد آن جمله شهید عالیقدرچمران افتادم.: میگویند تعهد از تخصص بهتر است اما من میگویم کسی که تخصصی نداردو کاری را قبول میکند انسان متعهدی نیست.. امروز درایران هیچ چیزی سرجایش نیست.. وقتی دکتر با سهمیه دکتر میشود جان مردم برایش بی ارزش است و پول گزینه اول میشود و الی آخر... حال سهمیه هیئت علمی هم افزوده شده و درآخر فرزندانی که از این سهمیه جا مانده اند هم با پول های باد اورده به دانشگاه ملل میروند و بعد از اخذ مدرک پزشکی سر به جان مردم میکنند... بارها رهبر انقلاب به رسیدگی به مردم وقشر ضعیف جامعه توصیه کردند و بالعکس عمل شد... مسئولان قبل از اینکه مردم بیدارتان کنند بیدار شوید.. مردم از شما و از وضع موجود در جامعه به شدت ناراضی هستند،شاید چند صباحی دیگر با شیرین زبانی و شعار بتوانید مردم را فریب دهید و یا آرام نگهدارید اما بالاخره صدای مردم بلند خواهد شد و به فرمایش امام ،شاید یوم اللهی دیگر...

زینب نوری 1398/6/12 -03:04

به خدا مغزمون سوت کشید از این همه بخور بخور بالا دستیا مگه اینا سیر مونی ندارن خسته شدیم از این همه سوءمدیریت یعنی مملکت به این بزرگی چند تا ادم کاردان نداره کاش هر کس تو هر زمینه ای که دانش داره وارد کار بشه نه از روی سود جویی وپارتی

حمید 1 0 پاسخ 1398/6/11 -23:56

میشه رو کارت ملی فعالش کرد و با کد خاصی شخص از وضعیت خودش هم مطلع بشه و ارجاع به بیمارستانها و مطب ها و دارو خانه ها از طریق کارت ملی خوان قسمت مربوطه روئیت بشه

دلسرد 2 0 پاسخ 1398/6/11 -23:13

تودنیای مجازی مثل کانال خبرفوری نیازی به روزنامه های کاغذی نیس

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید