مظاهری: عکسم را پاره کردند،اما نام قهرمانان پاک نمی‌شود

پرافتخارترین بوکسور سابق تیم ملی، گفت: برایم مهم نیست که عکس من در سالن تمرین باشد یا نه، اما دوستان بدانند با پاره کردن عکس من نمی‌توانند نام علی مظاهری را از تاریخ بوکس ایران حذف کنند.

مظاهری: عکسم را پاره کردند،اما نام قهرمانان پاک نمی‌شود

علی مظاهری در پاسخ به این سؤال که موضوع پاره شدن و جمع کردن عکس شما و احدی از سالن تمرینی مسابقات چیست، گفت: در سالن شماره 99 تمرین مجموعه ورزشی انقلاب که مخصوص تمرینات تیم ملی بوکس است، عکسی از بنده، احسان روزبهانی، اکبر احدی و برخی دیگر از ملی‌پوشان وجود داشت که متأسفانه گویا عکس بنده و اکبر احدی را دوستان پاره کرده‌اند و از سالن جمع شده است. برخی از بچه‌ها به این موضوع اعتراض کرده‌‌اند، اما مسؤولان فدراسیون و آقایان می‌گویند که ما هیچ خبری از این موضوع نداریم این در حالی است که سالن تمرین فقط مختص بوکس کشورمان است که مسؤولانفدراسیون مدام از آنجا عبور می‌کنند حالا چطور ممکن است که از پاره شدن و جمع شدن عکس من و اکبر احدی بی‌خبر هستند!

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: پاره کردن عکس قهرمانان این رشته و مربیان بی‌احترامی به خانواده بوکس کشورمان است، این عکس تنها عکس علی مظاهری نیست، عکس رزومه بوکس ایران است، وقتی اسم مدال‌آوران بازی‌های آسیایی در رشته بوکس می‌آید ناخواسته عکس قهرمانانی همچون احسان روزبهانی، جاسم دلاوری و ... دیگر ملی‌پوشان که مدال در بازی‌های آسیایی آورده‌ا‌ند مطرح می‌شود. اصلاً برای من مهم نیست که عکسم در سالن باشد یا نه چون اسم امثال من در تاریخ ورزش و بوکس ایران به عنوان مدال‌آور در بازی‌های آسیایی ثبت شده است پس دوستان با پاره کردن عکس من نمی‌توانند نام علی مظاهری را از تاریخ بوکس ایران حذف کنند.

پرافتخارترین بوکسور سابق تیم ملی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: آقایان به جای پاره کردن عکس من و اکبر احدی مشکلات بوکس کشورمان را حل کنند تا از این همه حاشیه دور باشند، با پاره کردن عکس ما کوچک بودن خودشان را نشان دادند این رفتار بی‌احترامی به خانواده بوکس است. آقایان بدانند نام مدال‌آوران برای این رشته را با پاره کردن عکس و جمع کردن از سالن تمرین نمی‌توانند حذف کنند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها