جوکوویچ در میان اعتراض تماشاگران آمریکا را ترک کرد

انصراف مرد شماره یک جهان از ادامه بازی با استن واورینکا در دور چهارم تنیس اپن آمریکا موجب خشم تماشاگران شد.

جوکوویچ در میان اعتراض تماشاگران آمریکا را ترک کرد

بازی‌های دور چهارم تنیس اپن آمریکا بامداد امروز (دوشنبه) پیگیری شد که در مهم‌ترین رقابت نواک جوکوویچ برابر استن واورینکا قرار گرفت.

مرد شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر ۴ مغلوب حریف سوییسی‌اش شد و در ادامه ۷ بر ۵ شکست خورد. در حالی که بازی در ست سوم با نتیجه ۲ بر یک به نفع واورینکا در جریان بود جوکوویچ تصمیم گرفت از ادامه بازی انصراف دهد. این موضوع موجب خشم هواداران شد و مرد شماره یک جهان در حالی زمین را ترک که سه بار توسط تماشاگران هو شد.

جوکوویچ در شروع تنیس اپن آمریکا آسیب دیدگی داشت و در دور دوم این موضوع آشکار شد با این حال به رقابت خود ادامه داد. تنیسور صربستانی در دور سوم برابر کودلا با کنایه یکی از تماشاگران آمریکایی روبه‌رو شد که از او پرسید نمی‌خواهی انصراف دهی؟ این سوال باعث عصبانیت جوکوویچ شد. او با تمام توانش برابر حریف آمریکایی‌اش بازی کرد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. با این حال به نظر می‌رسید توان رقابت با یک تنیسور قدرتمند را ندارد و صبح امروز مسابقات را ترک کرد.

پیش از این دیدار مدودف برابر کوپفر قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. مرد شماره پنج جهان در ست نخست ۶ بر ۳ شکست خورد اما در ادامه توانست جبران کند و ست‌های بعدی را با نتایج ۶ بر ۳، ۶ بر ۲ و ۷ بر ۶ به نفع خود پایان دهد.

در بخش بانوان الینا اسویتولینا به مصاف مدیسون کیز رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره پنج جهان در ست اول ۷ بر ۵ حریف آمریکایی‌اش را شکست داد و در ست بعد ۶ بر ۴ پیروز شد.

بازی‌های دور چهارم امشب و بامداد فردا (سه شنبه) پیگیری می شود که در مهم‌ترین تقابل رافائل نادال برابر مارین چیلیچ قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها