رنگ لاک مناسب برای پوست سبزه

امروزه مدل‌های شیک، جذاب و متنوعی از رنگ لاک برای پوست سبزه وجود دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را برای دیزاین ناخن‌های دست و پا انتخاب کرده و جذابیت بیشتری به ظاهر خود بخشید.

رنگ لاک مناسب برای پوست سبزه
لاک زدن و مراقبت از ناخن از آیتم‌های مهم در زیبایی ناخن‌های خانم‌ها به حساب می‌آیند. فاکتور‌های زیادی از جمله رنگ مو، رنگ آرایش، رنگ لباس و ... وجود دارند که هنگام لاک زدن باید به آن‌ها توجه شود. اما یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای انتخاب رنگ لاک مناسب، رنگ پوست است؛ تناسب و هماهنگی بین این دو می‌تواند استایل بسیار جذابی به شما دهد. از این‌رو در این مطلب چند مدل رنگ لاک برای پوست سبزه به شما معرفی خواهیم کرد و توضیحی مختصر در مورد نحوه ست کردن لاک با لباس خواهیم داد؛ با ما باشید.

انواع رنگ لاک برای پوست سبزه

۱. لاک‌ های متالیک

استفاده از این لاک‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای هماهنگی با پوست تیره‌ شما باشد. این لاک‌ها هم برای طراحی ناخن جذابیت دارند و هم می‌توان آن‌ها را به تنهایی استفاده کرد.
لاک متالیک برای پوست سبزه


۲. لاک با رنگ‌ زرد و طلایی

لاک ناخن‌هایی با پایه زرد برای پوست سبزه شما زیبایی خاصی به ارمغان خواهند آورد؛ از لاک‌های طلایی و زرد براق یا مات استفاده کنید. این رنگ‌ها می‌توانند رنگ پوست سبزه را تقویت کند و با استفاده از این رنگ پوست شما بیشتر می‌درخشد. همچنین این رنگ به صورت ترکیبی کنار رنگ‌هایی چون قرمز و آبی نیز قشنگ می‌شود.
لاک زرد برای پوست سبزه
لاک طلایی برای پوست سبزه

۳. لاک رنگ کرمی و فیلی

بهترین رنگ خنثی برای پوست سبزه، لاک رنگ کرم یا فیلی است. برخلاف پوست‌های روشن که در کنار این رنگ بی‌روح جلوه می‌کنند، پوست‌هایی با رنگ تیره‌ متوسط می‌توانند از این رنگ آزادانه استفاده کنند و بدرخشند!
لاک فیلی برای پوست سبزه


۴. لاک قرمز آتشین و زرشکی

رنگ قرمز از رنگ‌هایی است که هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند از آن استفاده کند. اگر پوست سبزه دارید می‌توانید از طیف وسیعی از این رنگ برای لاک ناخن خود استفاده کنید و مطمئن باشید زیبایی خاصی به ناخن‌های شما می‌بخشد.
رنگ قرمز برای پوست سبزه
رنگ زرشکی مات برای پوست سبزه


۵. لاک هلویی

کسانی که رنگ پوست متوسط و سبزه‌ای دارند می‌توانند سراغ تناژ هلویی بروند. بهتر است یک رنگ لاک هلویی مات را انتخاب کنید.
رنگ لاک هلویی برای پوست سبزه

۶. لاک رنگ سبز

اگر به دنبال رنگ لاک ایده‌آل می‌گردید، تناژ‌های رنگ سبز می‌توانند زیبایی فوق العاده‌ای به پوست سبزه شما بدهند. این رنگ باعث می‌شود دستان شما جوان‌تر به نظر بیاید و حس طراوت را به خود شما و اطرافیان القا خواهد کرد.
رنگ لاک سبز برای پوست سبزه
رنگ لاک سبز تیره برای پوست سبزه


۷. لاک رنگ قهوه‌ ای

شاید عجیب به نظر برسد که رنگ‌های تیره برای پوست سبزه مناسب باشد، ولی جالب است بدانید رنگ‌های تیره هماهنگی خوبی با پوست تیره داشته و حالت جذاب و شیکی به آن می‌دهند. یکی از بهترین رنگ‌هایی که در خانواده رنگ‌های تیره و خنثی قرار می‌گیرد، رنگ قهوه‌ای مایل به شکلاتی است. شما می‌توانید با انتخاب این رنگ و استفاده از روش های ساده طراحی ناخن، دست‌های خود را بسیار زیبا جلوه دهید.
لاک رنگ قهوه ای برای پوست سبزه

۸. رنگ مرجانی

رنگ صورتی مرجانی ترند سال 2019 بوده و پوست سبزه شما در کنار این رنگ جلوه‌ای جذاب و زیبا خواهد داشت. این رنگ‌ حتی برای رژ لب شما هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
رنگ لاک برای پوست سبزه


۹. لاک نقره‌ ای

یکی دیگر از رنگ‌های مناسب برای لاک ناخن افرادی که پوست سبزه دارند، نقره‌ای است. ترجیحا از لاک مات برای این رنگ‌ استفاده نکنید؛ چراکه برای پوست سبزه شما رنگ نقره‌ای باید درخشان و براق باشد.
رنگ لاک نقره ای برای پوست سبزه


۱۰. لاک رنگ آبی پاستلی

برای خانم‌های سبزه‌ای که به خانواده رنگ آبی علاقه دارند، رنگ آبی آسمانی و رنگ آبی پاستلی جزء بهترین انتخاب‌هاست. این رنگ به شما کمک می‌کند تا ناخن‌های شما هماهنگ با رنگ پوست شما به نظر برسد.
رنگ لاک آبی پاستیلی


۱۱. رنگ مشکی

یکی از رنگ‌های زیبا و خلاقانه لاک برای استفاده، مشکی است که هم به تنهایی جلوه‌ای زیبا دارد و هم شما می‌توانید در صورت تمایل بعد از استفاده به صورت‌های مختلفی آن را دیزاین کنید.
لاک مشکلی برای پوست سبزه


۱۲. لاک بنفش

یک لاک با تم بنفش کمک بسیاری می‌کند تا درخشش و زیبایی رنگ پوست سبزه شما بیشتر شود. این رنگ‌ها پوست شما را روشن‌تر نشان خواهد داد.
لاک بنفش برای پوست سبزه


انواع طراحی لاک برای پوست سبزه

با انتخاب یکی از رنگ‌های پیشنهادی برای پوست سبزه، می‌توانید پس از خشک شدن لاک، از طراحی‌های زیبای زیر ایده گرفته و ناخن‌های خود را زیباتر کنید.
لاک مشکی با طراحی شیک
لاک آبی پاستیلی با طرح قلب
دیزاین ناخن با نگین
رنگ لاک برای پوست سبزه
دیزاین پروانه ای لاک بنفش
رنگ لاک برای پوست سبزه
طراحی زیبای لاک مرجانی

روش ست کردن رنگ لاک و لباس برای پوست سبزه

زمانی که رنگ لاک‌های مناسب رنگ پوست خود را بدانید، نحوه ست کردن رمگ لباس و رنگ لاک، کار بسیار آسانی می‌شود. در واقع افرادی که رنگ پوست آن‌ها سبزه است، می‌توانند انواع لباس‌ها با رنگ‌های گرم و تند را برای پوشیدن انتخاب کنند. در این صورت بهتر است آرایش و رنگ لاک شما از بین رنگ‌های سرد باشد تا همدیگر را خنثی کنند و زیبایی شما را دوچندان کنند. در این مواقع رنگ فیلی ، نقره‌ای و زرد بهترین انتخاب‌ها هستند.

اما اگر تمایل دارید لباس‌هایی با رنگ سرد را برای پوشیدن انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم رنگ لاک گرم و آرایش مناسب پوست گرم را انتخاب کرده تا استایل شما جذابیت بیشتری داشته باشد. در این مواقع بهترین رنگ‌ها قهوه‌ای ، زرشکی و مشکی هستند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • گلی افتخارالدین
    0

    مطالبتان بسیار بسیار عالی بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها