گریزمان در بازی‌های خارج از خانه ناپدید می‌شود!

مهاجم بارسلونا در بازی‌های خارج از خانه محو می‌شود و تاکنون عملکرد ضعیفی از خود را به ثبت رسانده است.

گریزمان در بازی‌های خارج از خانه ناپدید می‌شود!

یک هفته پیش آنتوان گریزمان درخشید و به نظر می‌رسید رهبری بارسلونا را بر عهده گرفته است. در آن روز مهاجم فرانسوی در نوکمپ دبل کرد و نقش مهمی در پیروزی ۵ بر ۲ مقابل رئال بتیس داشت. خیلی زود همه چیز تمام شد و گریزمان در ورزشگاه ال سدر ناپدید شد. بیرون از خانه همچنان باید به دنبال بازیکن فرانسوی بود. اگر در سن مامس بد بود، در پامپلونا افتضاح بود. این یک نقطه تاریک برای بازیکنی محسوب می‌شود که باید ۱۲۰ میلیون یورو ارزش داشته باشد.

بازی فاجعه‌بار مهاجم فرانسوی تا جایی بود که مارک آندره تراشتگن بیش از او توپ را لمس کرد. اگر عملکردش در بازی دیشب با دیدار در نوکمپ برابر بتیس مقایسه شود اختلاف آمارش خیلی زیاد است.

گریزمان در یک ربع نخست بازی برابر بتیس ۲۳ مرتبه توپ را لمس کرد اما دیشب در ۹۰ دقیقه تنها ۲۲ بار توپ با پایش برخورد کرد! آنسو فاتی، پسر ۱۶ ساله در ۴۵ دقیقه ۲۳ بار توپ را لمس کرد و گل مساوی را به ثمر رساند.

اکنون گریزمان تیم ملی‌اش را همراهی خواهد کرد و تا دو هفته به بارسلونا باز نخواهد گشت. او برای دیدار برابر والنسیا در نوکمپ حاضر خواهد شد. به احتمال فراوان در این بازی لیونل مسی و لوییس سوارس هم تیم را همراهی خواهند کرد. او در کنار سوارس در پیش فصل بازی کرد و تنها برابر اتلتیک بیلبائو ۳۰ دقیقه از همراهی‌اش بهره برد. گریزمان هنوز در کنار مسی بازی نکرده است حتی در تمرینات. مهاجم فرانسوی باید دوباره خود را مانند دیدار برابر بتیس نشان دهد و بازی مقابل اوساسونا را فراموش کند. او در ورزشگاه ال سدر بدترین نمایش خود را از زمان حضورش در اسپانیا داشت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها