بررسی تخلفات اعضای اتاق های بازرگانی در دستگاه های نظارتی و مجلس/خسارت های جبران ناپذیر تخلفات اعضای اتاق بازرگانی به اقتصاد کشور

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: تخلفات اعضای اتاق های بازرگانی قطعا در دستگاه های نظارتی و مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی تخلفات اعضای اتاق های بازرگانی در دستگاه های نظارتی و مجلس/خسارت های جبران ناپذیر تخلفات اعضای اتاق بازرگانی به اقتصاد کشور

حسینعلی حاجی دلیگانی‌ با اشاره به برخی تخلفات اعضای اتاق های بازرگانی، گفت: قطعا این موضوع باید در دستگاه های نظارتی و مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "باید ببینیم منشأ بروز چنین تخلفاتی کجاست"، افزود: اگر اشکال در قانون بوده و به بروز چنین تخلفاتی مجوز می دهد باید قانون اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت اثبات تخلفات اعضای اتاق های بازرگانی به طور حتم مجلس ورود خواهد داشت، افزود: ادامه این رویه به اقتصاد کشور صدمات جبران ناپذیری وارد کرده و افراد بسیاری را بی خانمان می کند.

حاجی دلیگانی‌ ادامه داد: کسانی که از قِبل آن ها کارت های بازرگانی صادر می شود به نتایج واگذاری کارت های خود به غیر واقف نبوده و از این طریق فرارهای مالیاتی بسیاری نیز رخ می دهد.

وی با تاکید بر اینکه تخلفات اعضای اتاق بازرگانی بارها مورد تذکر بوده است، گفت: صادرکنندگان کارت های بازرگانی باید پاسخ گوی تخلفات رخ داده باشند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس قطعا به تخلفات اعضای اتاق بازرگانی ورود خواهد کرد.

منبع: نود اقتصادی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها