رئیس کلانتری 110 شهدا:

دو متهم جوان در مخفیگاه شان به دام افتادند

2 سارق که تخصص شان دزدیدن ایربگ و کامپیوتر خودرو در تهران بود دستگیر شدند.

دو متهم جوان در مخفیگاه شان به دام افتادند

رئیس کلانتری 110 شهدا از دستگیری دو سارق و کشف چندین لوازم خودروی سرقتی مربوط به شهروندان از این افراد خبر داد. سرهنگ رضا حیدری در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو، تیم عملیات این کلانتری با پیگیری های انتظامی خود توانستند سرنخ هایی از متهمان به دست بیاورند و به این ترتیب به خیلی زود مخفیگاه این افراد را نیز شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان اقدام به سرقت لوازم خودرو و محتویات داخل آن می کردند و در یک مغازه که اطراف بازاراجاره کرده بودند آنها را به شهروندان می فروختند و یا اینکه از طریق سایت های اینترنتی خرید و فروش کالاهای دست دوم به فروش می رساندند.

وی ادامه داد: ماموران عملیات کلانتری سریعا با هماهنگی های قضائی به مغازه این دو سارق رفتند و از آنها ده عدد ایربگ، شش عدد قاب خالی آن و 22 عدد کامپیوتر مسروقه کشف کردند و هنگامیکه از متهمان بازجویی شد آنها اعتراف کردند که حدودا دو ماه است که به سرقت لوازم خودرو و محتویات آن اقدام کرده اند و فقط کامپیوتر و ایربگ خودروها را سرقت می کردند.

این دو متهم 25 و 30 ساله به سرقت های خود با انگیزه به دست آوردن پول زیاد در فرصتی کم اعتراف کردند و به این ترتیب به مقام محترم قضائی برای سیر مراحل قانونی پرونده معرفی شدند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مردم گرسنه بیکاردست به همه خلافی میزنندکارنیست درامد نیست جون چنتایی میرن دزدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها