علیپور با تهدید باشگاه پرسپولیس مواجه شد

مهاجم پرسپولیس در شرایطی که با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر بار دیگر درخواست جدایی خود را به باشگاه اعلام کرد، با تهدید مدیران مواجه شد.

علیپور با تهدید باشگاه پرسپولیس مواجه شد

علی علیپور که این روزها تحت فشار هواداران و از سوی دیگر باشگاه قرار دارد، به دنبال این است تا رضایتنامه خود را برای جدایی از پرسپولیس دریافت کند.


مهاجم آقای گل پرسپولیس که اکنون با 62 گل زده برترین گلزن لیگ برتری تاریخ این باشگاه نیز محسوب می‌شود، طی فصول اخیر در سودای حضور در فوتبال اروپا قرار داشته و فصل گذشته نیز پیشنهاد مالی از باشگاه روسی را رد کرد، اکنون سودای جدی برای جدایی از این تیم را در سر دارد.

علیپور که در نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال دریافت رضایتنامه از پرسپولیس برای ترک این باشگاه به مقصد اروپا و یکی از دو لیگ اسپانیا و بلژیک بود، بعد از اینکه با مانع یک میلیون دلاری دریافت رضایتنامه مواجه شد، از این تصمیم گذشت و بار دیگر در مذاکره با ایرج عرب به کار خود در این تیم ادامه داد.


اکنون اما با شروع دوباره لیگ و با توجه به اینکه این باشگاه موفق شده طبق برنامه خود یک مهاجم برزیلی را جذب کند و او نیز تحت فشار هواداران بعد از ناکامی طی دو بازی اخیر برای گلزنی قرار دارد، صحبت‌هایی دوباره برای جدایی داشته است.

پاسخ مدیران پرسپولیس اما گلایه بزرگی را برای او شکل داده است. گفته می‌شود مدیران تیم به مهاجم خود اعلام کرده‌اند در شرایط فعلی و با توجه به نیاز تیم نمی‌توانند رضایتنامه او را صادر کنند و این مساله را به نیم فصل منوط کرده‌اند تا درباره آن تصمیم گیری کنند. اصرار علیپور برای تحقق این موضوع اما تهدید باشگاه را به همراه داشته و به او اعلام شده در صورتی که روی این مساله پافشاری کند، او را مقابل جبهه هواداران قرار خواهند داد.

علیپور که انتظار این واکنش مدیران باشگاه را نداشت، اکنون در فاصله ساعاتی مانده به پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا همچنان انتظار این را دارد تا باشگاه در امر جدایی او و ترانسفر به فوتبال اروپا مساعدت کند. علیپور که دو پیشنهاد قبلی خود را از دست داده، اکنون با پیشنهاد دیگری مواجه شده و امیدوار است در فاصله باقیمانده تا پایان زمان نقل و انتقالات اروپا، مدیران تیم تصمیم نهایی درباره او را اتخاذ کنند و او با ایمیل مربوط به قرارداد و قبول پیشنهادش، اولین جداشده این تیم لقب گیرد.

باشگاه پرسپولیس اما مدعی است در شرایط فعلی که لیگ استارت خورده، آنها با کمبود مهاجم مواجه هستند و این تصمیم می‌تواند منافع باشگاه را به خطر بیندازد. با این حال با توجه به اینکه فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا بعد از نقل و انتقالات نیم فصل استارت خواهد خورد و 13 بازی دیگر به پایان نیم فصل باقیمانده، این مهاجم امیدهای خود را برای جدایی و قبول توافق از سوی باشگاه برای حضور در اروپا را از دست نداده است. در حال حاضر پرسپولیس در خط حمله خود جونیور براندائو، امیر روستایی، محمد امین اسدی را در کنار علیپور در اختیار دارد و علاوه بر این مهدی ترابی، وحید امیری و سیامک نعمتی نیز قادر به حضور در این پست هستند. موضوع بعدی نیز که علیپور با تهدید از سوی باشگاه در خصوص هواداران مواجه شده باید این موضوع را در نظر گرفت که فضای کنونی نیز چندان در فضای مجازی و هواداری به سود این بازیکن نیست و او کاملا تحت فشار قرار گرفته و رفتار باشگاه در جذب دوباره بازیکنانی که در مقطع حساس‌تری اقدام به جدایی از باشگاه گرفته بودند نیز باعث می‌شود، نتوان این تهدید را مثبت ارزیابی کرد.

در نهایت باید دید طی ساعات باقیمانده در فاصله پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا، باشگاه پرسپولیس چه اقدامی برای علی علیپور خواهد داشت و آیا آخرین لژیونر پرسپولیس در پایان دومین هفته لیگ از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد یا خیر.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها