سایپا ۱۲۰۰ میلیارد تومان از اموال مازادش را می‌فروشد

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد۵ فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان را برای فروش به مزایده بگذارد.

سایپا ۱۲۰۰ میلیارد تومان از اموال مازادش را می‌فروشد

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه فروش املاک خود، ۵ فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود را برای فروش به مزایده گذاشته که ارزش کل آنها، ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

در آگهی مزایده فروش املاک آمده است: گروه خودروسازی سایپا اصالتا و وکالتا در نظر دارد املاک مشروحه ذیل را در تهران و سایر استانها از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی واگذار نماید. لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و فرم شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به استثنای روزهای تعطیل به مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ درج آگهی به نشانی شرکت سایپا واقع در تهران- کیلومتر ۱۵ بزرگراه شهید لشگری واحد مدیریت امور سرمایه گذاری و بررسی های اقتصادی مراجعه نمایند.

ساختمان اکباتان واقع در خیابان اکباتان، مجتمع الهیه واقع در خیابان فرشته، ملک قائم شهر واقع در قائم شهر، ملک پلاسکوکار واقع در میدان فتح و زمین ایزدشهر واقع در استان مازندران در این مزایده واگذار می شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    این املاک میخواد بفروشه دزدا آزاد کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    ریاست محترم قوه قضائیه جناب آقای رئیسی خواهشی که حضرتعالی دارم که این شرکت جنایت کار وفاسد و دزد سایپا جمع کن خدا شاهده با بدبختی پولی جمع کردم تاتونستم ثبت نام پراید کنم حالا 7ماه گذشته ولی تاکنون خبری از ماشین نیست به نمایندگی مراجعه کردم جواب میده فعلا خبری نیست گفتم پولم بهم پس بدین میگه انصراف بزن 4ماه آینده پولت پس میدیم کجای دنیا چنین عدالتی هست دیگه از دست این دزدها خسته شدیم آدرس نمایندگی استان بوشهر شهرستان دیر نمایندگی بحرانی

  • ناشناس
    0

    ازریاست محترم دستگاه قضایی تقاضادارم بادزدهای حرامخوارسایپاشدیدابرخوردشود خداشاهدتیرماه97خودروثبت نام کردم هنوزهیچ خبری نیست کجای دنیا اینطوری عدالت کجارفته؟

  • مهرزاد
    0

    از ریاست محترم قوه قضائیه خواهشمندیم جلو فروش سهام و دارائی شرک سایپا را گرفته تا مردم و دولت و بانکها اول حق و حقوقشان را بگیرند. تمام نقل و انتقالات بانکی شرکت و مدیران هم‌کنترل شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها