هلال احمر برای خراسان جنوبی شرط گذاشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: مقامات استانی باید آشیانه بالگرد را در استان تأمین کنند تا یک فروند بالگرد را به مدت ۱۵ روز در خراسان جنوبی مستقر کنیم.سید امیر محسن ضیائی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشار...

هلال احمر برای خراسان جنوبی شرط گذاشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: مقامات استانی باید آشیانه بالگرد را در استان تأمین کنند تا یک فروند بالگرد را به مدت ۱۵ روز در خراسان جنوبی مستقر کنیم.
سید امیر محسن ضیائی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تأمین یک فروند بالگرد امدادی برای هر استان، اظهار کرد: طی این مدت شش بالگرد امداد به بالگردهای امدادی کشور اضافه شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر به صورت عملیاتی در حال فعالیت هستند، افزود: تا شش ماه آینده سه فروند به بالگردها اضافه خواهد شد و تعداد بالگردها به ۲۶ بالگرد امدادی خواهد رسید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه عملیات امدادی بالگردهای هوایی در تمامی استان‌ها پوشش خوبی داشته است، گفت: در برخی از استان‌ها ۱۵ روز بالگرد مستقر خواهد بود و در زمان لزوم تمام بالگردهای امدادی به منطقه حادثه دیده اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه تمامی بالگردهای جمعیت هلال‌احمر منطقه‌ای فعالیت می‌کنند، بیان کرد: با توجه به وسعت استان استقرار بالگرد امدادی در اولویت کار است.
ضیائی ادامه داد: مقامات استانی باید آشیانه بالگرد را در استان تأمین کنند تا بتوانیم یک فروند بالگرد را به مدت ۱۵ روز در این مکان مستقر کنیم.

منبع: مهر

14

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها