رسوایی جدید خانم کارآموز کاخ سفید / رییس جمهور امریکا با لباس و کفش روسپیان

پس از انتشار تصویری از رئیس جمهور سابق آمریکا در خانه میلیاردر متجاوز کاربران زیادی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

رسوایی جدید خانم کارآموز کاخ سفید / رییس جمهور امریکا با لباس و کفش روسپیان

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیلی میل اخیرا عکسی از رئیس جمهور سابق آمریکا به انتشار گذاشته شد که با موجی از واکنش های مردم رو به رو شد.

عکس منتشر شده در خانه یکی از قاچاقچیان جنسی کودکان بوده که هفته گذشته در اقدام به کرد. در این عکس بیل کلینتون با لباس آبی مجلسی زنانه و کفش پاشنه بلند قرمز رنگی روی صندلی نشسته است اما هنوز مشخص نشده که این عکس بوده یا یک نقاشی از رئیس جمهور سابق بوده است.

پس از انتشار عکس بیل کلینتون عده ای از مردم و رسانه ها گفتند که لباس آبی در این تابلوی نقاشی متعلق به مونیکا لوینسکی کارآموز کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون که پس از ماجرای مونیکا گیت و آشکار شدن رابطهٔ جنسی‌اش با بیل کلینتون به شهرتی جهانی دست یافت، است.

اما برخی های دیگر با انتشار عکسی اعلام کرد این پیراهن به لباس آبی هیلاری کلینتون که در سال 2009 هنگام شرکت در مراسم جوایز افتخاری کندی به تن داشت، شباهت دارد.

گفتنی است که میلیاردر آمریکایی که در زندان دست به زد پس از انتقال جسدش به قانونی عده ای از کارشناسان مدعی بودند که چندین استخوان گردن او شکسته است با این حال، هنوز مشخص نیست که او کشته شده یا خودکشی کرده است.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها