راز فروش 2 دختر نوجوان ایزدی برای 2 مرد ایرانی

فروش زنان ایزدی برای ایرانی ها در بازار های برده فروشی خاور میانه خبرساز شد. این ادعا که توسط یک عراقی عنوان شده است هیچگونه دلیل و یا مدرکی دال بر صحت گفته هایش ارائه نکرده است.

راز فروش 2 دختر نوجوان ایزدی برای 2 مرد ایرانی

به گزارش خبر فوری ، اخیرا گزارشی از فروش زنان و دختران ایزدی در برده فروشی خاورمیانه به انتشار گذاشته شد که با واکنش و حواشی زیادی رو به رو گشت.

این گزارش توسط یکی از فعالان عراقی به انتشار گذاشته شد که حاکی از فروش 4 دختر ایزدی به مردان ایرانی بوده که دربین آن ها دو دختر نوجوان 13 و 14 ساله حضور داشتند که چهره غم انگیز و ناراحت آن ها کاربران اینترنتی را نگران کرده است. این در حالی است که این مرد عراقی اصلا نگفته این عکس ها را از کجا تهیه کرده است.

به گفته این مرد عراقی مدعی است که ، او هنگام آزاد سازی این زنان و دختران ایزدی در آن جا حضور داشت و خود شاهد این اتفاق دردناک بود چرا که دختران و زنان زیادی با شستشوی مغزی در بازار به عنوان برده فروخته شدند و داستان غم انگیزی را رقم زدند.

فروش دختران در بازار برده فروش ها گفتنی است که این مرد عراقی برای آزادسازی چنین دختران و زنانی تلاش کرده است اما خودش اعلام می کند که نمی خواهد که را با خبر کند چرا که نگران جان این دختران است.

او در ادامه می گوید درخواست برده فروش ها برای قیمت آزادی این برده های جنسی هرکدام 20 هزار دلار بوده و او توانایی پرداخت آن را ندارد.

وی در ادامه می گوید: شبکه ای برای جستجو و پرداخت هزینه به بستگان اسرا در بازارهای وجود دارد که مبلغ پرداختی بین تمامی کسانی که در خرید و فروش شرکت دارند تقسیم می شود و بخش اعظم آن را کسی دریافت می کند که اسیر را به فروش می گذارد و پس از انجام معامله فرد فروخته شده به کردستان فرستاده شده و نزد خانواده اش برمی گردد.

آنچه در این گزارش با توجه به عدم ارائه دلیل و مدرک و ادعاهای این مرد عراقی مشخص است که وی به دنبال جمع کردن کمک های مردمی با اعلام مطالبی از این دست است.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها