تساوی بدون گل استقلال و فولاد در نیمه نخست

دو تیم فوتبال استقلال و فولاد در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی بدون گل استقلال و فولاد در نیمه نخست

دو تیم فوتبال استقلال و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته دوم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال بازی را هجومی‌تر از حریف خود آغاز کرد. چند حرکت ترکیبی با نقش‌آفرینی داریوش شجاعیان و مهدی قائدی نشان داد که آبی‌ها دنبال به ثمر رساندن گلی زودهنگام هستند اما بی‌دقتی در پاس‌های آخر باعث شد توپ ها به دیاباته و سایر مهاجمین استقلال نرسد.

در دقیقه ۱۴ و روی کرنر ارسالی مهدی قائدی، استقلال بهترین موقعیت خود را در نیمه اول ایجاد کرد که ضربه سر باقری با دفع شهاب گردان به تیر دروازه برخورد کرد و برگشت داده شد. بعد از این فرصت استقلال باز هم به حملات خود را ادامه داد اما قطع توپ به موقع مدافعان فولاد و ضدحمله‌های خطرناک پریرا و بیت‌سعید باعث شد تا شاگردان جواد نکونام هم خودی نشان دهند.

در ۱۵ دقیقه پایانی شاگردان استراماچونی تغییر تاکتیک دادند و با سپردن توپ به بازیکنان فولاد، به دنبال پرس کردن و ضدحمله بودند که البته نتوانستند از این راه هم به دروازه فولاد نزدیک شوند. این دیدار تا پایان نیمه نخست اتفاق خاص دیگری به جز ضربه سر خطرناک دیاباته در دقیقه ۴۲ نداشت تا شاگردان نکونام و استراماچونی با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، فرشید باقری، وریا غفوری و داریوش شجاعیان.
ترکیب فولاد: شهاب گردان، ایوب والی، حسن بیت سعید، محمد قاسمی‌نژاد، سینا مریدی، محمد آبشک، روح الله سیف اللهی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، صالح حردانی.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها