پرکارترین خواننده و آهنگساز مجاز موسیقی راک در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

شیطان پرستی، ربطی به راک ندارد / شادمهر را دوست دارم و مرلین منسن / مجوز نمی‌دانند، از ایران می‌رفتم

خواننده و آهنگساز مجاز موسیقی راک درخصوص علت ورودش به این رشته گفت: علاوه بر هیجان جوانی که داشتم، این سبک موسیقی به من معرفی شد و علاقه‌مند شدم.

شیطان پرستی، ربطی به راک ندارد / شادمهر را دوست دارم و مرلین منسن / مجوز نمی‌دانند، از ایران می‌رفتم

شهاب صادقی در گفتگو با برنامه سرنا به قراردادش با کمپانی ‌TM اشاره کرد و اظهار داشت: عمدتا تهیه‌کننده‌های موسیقی به این ژانر ورود پیدا نمی‌کنند اما خوشحالم که شرکت TM به صورت حرفه‌ای به حوزه راک ورود کرده است و با پشتوانه فکری بزرگ به بنده پیشنهاد همکاری دادند.

وی درخصوص شایعات مربوط به حضورش در تلویزیون خاطرنشان کرد: از هیچ رانتی برای حضور در تلویزیون استفاده نکردم.

در این گفت‌وگوی صمیمی نظرش را درباره رضا یزدانی پرسیدیم، او گفت: رضا یزدانی از قهرمانان پرآوازه کشورمان هستند که پرچم کشور را بالا بردند (خنده) هنرمند توانا و قابل احترامی هستند اما ارتباط من با ایشان دورادور و از طریق شبکه های مجازی است. ورود او به سینما نیز بسیار موفق بوده است.

برگزاری کنسرت راک سخت است و کنسرت های شهاب صادقی برایش حاشیه ساز شده، اما ظاهرا پاشنه وزارت ارشاد را از جا در آورده تا توانسته مجوز بگیرد. او می گوید: برای هر کنسرت 50 بار اقدام می کردم. رفتم و آمدم، اما چون مطمئن بودم که می توانم، ماندم. اگر مطمئن بودم امکان گرفتن مجوز نیست نمی ماندم.

برخی معتقدند صادقی شخصیت مغروری دارد و حرف و حدیث پشت سرش کم نیست. خودش اینگونه فکر می کند: شخصیت من طوری است که کم ارتباط هستم. تعداد دوستانم به تعداد انگشتان یک دست نمی رسد. هیچ جا هم نمی روم، نه مهمانی و نه کنسرت. فقط درگیر کار هستم. جایی نیستم که حاشیه‌ای بسازم. وقتی هم برای خودم حاشیه می‌سازند، با خودم می‌گویم این فرد که اصلا مرا ندیده، از کجا می داند من چنین آدمی هستم یا نیستم.

او خواننده مورد علاقه اش در ژانر موسیقی راک را مرلین منسن معرفی می کند و می گوید: من سایر ژانرهای موسیقی را هم گوش می کنم و بعد از راک، پاپ موسیقی مورد علاقه من است. از آن خیلی ایده می گیرم و از بین خواننده های پاپ کشورمان شادمهر را دوست دارم و از بین مجازها، سیروان را.

صادقی تاکید دارد: شیطان پرست ارتباطی با موسیقی ندارد. تو می توانی پزشک باشی و شیطان پرست یا موزیسین باشی و خداپرست! اساسا این موضوعات ارتباطی به موسیقی ندارد. اما چرا این ماجراها را به موسیقی راک پیوند زدند؟ ممکن است یک گروهی موضوعات دیگری را دنبال کند اما این گروه درصد بسیار کوچکی از راک است. در کشور ما به ناصحیحی به همه می گویند راکرها اینگونه اند در حالی که همه ما در ایران خداپرست هستیم.

این خواننده تاکید دارد که به خانواده راک این وصله ها نمی چسبد و می گوید: ما جلسات متعدد با مسئولان برگزار می کنیم تا این فرهنگ ناصحیح اصلاح شود و بگوییم اینطور نیست.

گفت‌وگوی صمیمی پدرام ابدان با شهاب صادقی را ببینید.

18

حجم ویدیو: 52.11M | مدت زمان ویدیو: 00:23:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها