ستاره دلخور فصل بعد راهی بایرن می شود؟

احتمال دارد تیمو ورنر، مهاجم جوان لایپزیش در تابستان سال بعد راهی بایرن مونیخ شود.

  ستاره دلخور فصل بعد راهی بایرن می شود؟

در طول فصل قبل اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال تیمو ورنر به بایرن مونیخ منتشر شده بود و به نظر می رسید باواریایی ها در تابستان امسال برای خرید این مهاجم ملی پوش اقدام خواهند کرد.

اما این اتفاق رخ نداد و تیمو ورنر که به امید پیشنهاد بایرن مونیخ پیشنهاد تیم هایی چون اتلتیکومادرید را رد کرده بود، در نهایت در لایپزیش ماندگار شد. در واقع بایرن مونیخ قصد داشت با توجه به اینکه تابستان سال بعد قرارداد این بازیکن با لایپزیش به اتمام می رسید، وی را رایگان جذب کند، اما چند روز قبل باشگاه آلمانی خبر تمدید قرارداد چهار ساله با تیمو ورنر را منتشر کرد تا باواریایی ها رودست بخورند.

اما نشریه بیلد مدعی شد اگرچه رقم مشخصی به عنوان بند آزادسازی در قرارداد جدید تیمو ورنر ذکر نشده، اما بایرن مونیخ فصل بعد با رقم 60 میلیون یورو می تواند این مهاجم جوان آلمانی را به خدمت بگیرد.

فقط در صورت رسیدن پیشنهاد از تیم هایی چون بارسلونا ، رئال مادرید یا لیورپول، تیمو ورنر در خارج از آلمان به فوتبال خود ادامه خواهد داد و در غیر اینصورت، اگر بایرن مونیخ تابستان سال 2020 برای جذب وی اقدام کند، پاسخ خود تیمو ورنر و باشگاه لایپزیش به قهرمان سالهای اخیر بوندسلیگا مثبت خواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها