احتمال تغییرات در ساعات پایانی نقل و انتقالات وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت: احتمال اینکه در ساعات پایانی نقل و انتقالات، بازیکن جذب کنیم بالا است.

احتمال تغییرات در ساعات پایانی نقل و انتقالات وجود دارد

به گزارش مشهد فوری ، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی «شهرخودرو» با تیم فوتبال «شاهین شهرداری بوشهر» که در سالن اجتماعات هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد،گفت: دومین بازی لیگ و اولین بازی خانگی ما در فصل جدید است که امیدواریم با حضور تماشاگران پرشور، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم .

سرمربی تیم شهر خودور خراسان با بیان اینکه مربی تیم شاهین بوشهر ایده‌های تاکتیکی خوبی دارد، ادامه داد: ویسی از جمله مربیانی است که هر تیمی را می‌تواند با تاکتیک‌های خود غافلگیر کند، امیدوارم با تمرکز کافی بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ۳ امتیاز بازی هفته نخست را کسب کردیم، بازیکنانم از روحیه خوبی برخوردار هستند، ۳بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم بازیکنان جانشین باانگیزه بالا وارد زمین شوند و عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

گل‌محمدی درخصوص کیفیت توپ‌های لیگ برتر تصریح کرد: صحبتی با بازیکنان در خصوص توپ‌ها داشتم، از نظر کنترل توپ، اشکالاتی وجود دارد و شبیه توپ‌های سالنی است.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان افزود: با سازمان لیگ این موضوع را مطرح کردیم و توضیح دادند این توپ‌ها برای چمن نمدار است که اکثر جاها قبل بازی چمن را خیس می‌کنند و قرار است به ناظر تاکید شود چمن پیش از آغاز بازی خیس شود، اگر اینطور باشد شاید کیفیت خود را نشان دهد اگر ایرادی هم وجود دارد برای همه تیم‌ها است رفته رفته به توپ‌ها در صورت فراهم شدن استفاده از آن‌ها عادت می‌کنیم.

وی با اشاره به پایان نقل و انتقالات گفت: احتمال دارد در ساعات پایانی زمان مقرر نقل و انتقالات تغییراتی داشته باشیم، همه چیز بستگی به مذاکرات دارد. خدا را شکر براساس بودجه‌ای که باشگاه در نظر گرفته بود و سقفی که در نظر داشتیم بازیکن جذب کردیم و در مجموع از نقل و انتقالات راضی هستم.

گل‌محمدی ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه بابت حمایت از تیم در زمان نقل و انتقالات عنوان کرد: زمان خوبی برای ریکاوری داشتیم نفرات اصلی مانند بازی قبل هستند و در نهایت دو تغییر نسبت به بازی قبل داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان با اشاره به اینکه قرعه متعادلی این فصل برای تیم‌ها رقم خورده، تصریح کرد: سروش رفیعی کمی دیر به ما ملحق شد اما از زمانی که به ما اضافه شد خوب تمرین کرد، هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده و این آمادگی در مسابقات حاصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به حس خوبی که میان هواداران و تیم به وجود آمده امیدوارم پرشور تر از فصل گذشته ما را حمایت کنند، دوست داریم بازیکنی که به عنوان ستاره مطرح می‌شود خودش را نشان دهد، بازیکنی که آماده باشد بهتر از ستاره‌ای است که آماده نیست، مسئولیت سنگینی بردوش بازیکنان است تا الان با تمام وجود تمرین کردند امیدوارم نظر هواداران را هم جلب کنند.

گل‌محمدی همچنین درخصوص حمایت از این تیم گفت: فصل گذشته اگر نتیجه خوبی گرفتیم به‌خاطر حمایت مسؤولان شهری بود اگر امسال این اراده تکرار شود، نتیجه نیز تکرار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان ادامه داد: شخص به تنهایی نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند اگر مسؤولان کمک کنند قطعا نتایج بازی هواداران را راضی می‌کند، انتظار خاصی نداریم، امیدوارم کنار تیم باشند و حمایت معنوی داشته باشند، کیفیت تمرین روی بازی تاثیر می‌گذارد تمام تلاش‌مان این است مردم مشهد را خوشحال کنیم.

گفتنی است؛ سرمربی شاهین شهرداری بوشهر به دلیل تأخیر در پرواز به نشست خبری نرسید.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها