انتخابات را با تکیه بر مردم و امانت‌داری برگزار کنیم

عرف گفت: امیدوارم انتخابات را که بزرگترین پروژه ملی امسال و از موازین است را با همه توان و با تکیه بر اعتماد مردم و با نهایت امانت داری به انجام برسانیم.

انتخابات را با تکیه بر مردم و امانت‌داری برگزار کنیم

به مناسبت هفته دولت، معاونان، مدیران و کارکنان وزارت کشور با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والا مقام دولت تجدید میثاق کردند.

در آئین تجدید میثاق وزارت کشور با امام (ره)، جمال عرف معان سیاسی وزارت کشور گفت: امام( ره) به وعده‌های الهی، هدف و نیز به امتش ایمان داشت.

وی ادامه داد: استمرار انقلاب و راه امام (ره) با تکیه بر اعتماد به مردم است و همین معنا در کلام مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر کشور مشهود است.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: امیدوارم انتخابات را که بزرگترین پروژه ملی امسال و از موازین است را با همه توان و با تکیه به اعتماد مردم و با نهایت امانت داری به انجام برسانیم.

همچنین در این مراسم، ملانوری مدیر کل سیاسی، جلالی مدیرکل تقسیمات کشور، دهقان، مدیر کل گزینش، خلیلی مدیرکل دفتر تشکیلات، اکبری معاون سازمان امور اجتماعی، ترهنده مدیر کل امور مالی، روشن ضمیر مدیر کل توسعه منابع انسانی، قشقایی رئیس مرکز بسیج، سعیدی معاون و سخنگوی سازمان مدیریت بحران و مولوی معاون سازمان ثبت احوال کشور، کارکنان وزارت کشور، سازمان ثبت احوال و سازمان مدیریت بحران را همراهی کردند.

گفتنی است؛ این مراسم در روز چهارشنبه ششم شهریورماه مصادف با چهارمین روز از هفته دولت با حضور عرف معاون سیاسی، دین‌پرست معاون اقتصادی، سامانی معاون هماهنگی، ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع، رستم وندی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، درخشان نیا رئیس سازمان ثبت احوال، نجار رئیس سازمان مدیریت بحران، شوشتری رئیس مرکز حراست، حسینی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی، شجاعان رئیس مرکز فن آوری اطلاعات و همچنین مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی از اعضای شواری معاونین وزارت کشور برگزار شد.


منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها