زیباترین دلداری دنیا در روز اول مدرسه ثبت شد / درمان اوتیسم با داروی مهربانی

روز اول مدرسه برای هر کودکی استرس‌زا است. بسیاری از بچه‌ها در حال فریاد و گریه هستند و برخی دیگر نیز با کوچکترین حرکت دیگران عصبی می‌شوند اما به نظر می‌رسد کودکان می‌توانند به بهترین شکل یکدیگر را دلداری دهند.

زیباترین دلداری دنیا در روز اول مدرسه ثبت شد / درمان اوتیسم با داروی مهربانی

وقتی كریستین مور، هشت ساله، كانور كریتس را تنها دید که گریه می‌کند، با عجله به سمت او رفت و به او اطمینان كرد كه حالش خوب است سپس قبل از رفتن به كلاس با هم، دست او را در دست خود نگه داشت. با این وجود، آنچه کریستین در آن زمان نمی‌دانست، این بود که کانور مبتلا به اوتیسم است.

درواقع این کودک خردسال موفق شد با داروی مهربانی، همکلاسی خود را درمان کرده و به او آرامش بخشد. کانر می‌گوید مهربانی و دوستان جدید به او کمک کرده تا بر اعصاب خود در روز اول مدرسه مسلط باشد و احساس خوبی داشته باشد. وی گفت: "او با من بسیار مهربان بود. من در روز اول مدرسه بودم و شروع به گریه کردم بعد او به من کمک کرد و من احساس خوشحالی کردم."

کورتنی، مادر کریستین می‌گوید از این که پسرش تا این حد دلسوز است و نسبت به همکلاسی خود هم حسی نشان داده بسیار خوشحال است. کریستین دست کانور را گرفت و به او کمک کرد داخل کلاس شود و با این کار به کانور آرامش قلبی قابل توجهی داد. مادر کادنر نیز می‌گوید که او اغلب نگرانی‌هایی درباره برخورد دیگر کودکان با فرزندش دارد اما این بار با رفتار کریستین قوت قلب گرفته است.

او گفت: "من هر روز می‌ترسم که کسی بخواهد به او بخندد زیرا او به درستی صحبت نمی‌کند یا تحرکش کنترل شده نیست. اما خوشحالم که با کمک کانور این مشکلات حل شد.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها