منچستر دو یا سه سال دیگر مدعی قهرمانی خواهد بود

کاپیتان سابق منچستریونایتد برای تیم محبوبش در فصل جاری و نیز فصل آینده شانس قهرمانی نمی بیند.

منچستر دو یا سه سال دیگر مدعی قهرمانی خواهد بود

منچستریونایتد از سال 2013 و با بازنشستگی سر الکس فرگوسن دیگر نتوانسته عنوان قهرمانی را در لیگ برتر کسب کند. آنها فصل گذشته حتی نتوانستند در میان 4 تیم بالای جدول قرار بگیرند و سهمیه لیگ قهرمانان را از دست دادند.

یونایتد فصل جاری را با برتری 4-0 بر چلسی شروع کرد تا همه را نسبت به خود امیدوار کند اما در بازی بعدی برابر وولوز متوقف شد و شنبه نیز در اولدترافورد شکست عجیب 1-2 برابر پالاس را متحمل شد. اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد، به نظر کار دشواری در فصل جاری خواهد داشت.

گری نویل کاپیتان سابق یونایتد در مورد وضعیت کنونی این تیم گفت:« فکر می کنم یونایتد در فصل جاری لحظاتی مثل بازی با پالاس را تجربه خواهد کرد. شکست هایی عجیب و دردناک در راه هستند که نمی توان برای آنها توضیحی داشت. برتری عالی بر چلسی در هفته اول، شروعی خوب بود. سپس برابر وولوز با وجود تساوی نمایش خوبی داشتیم و باید پیروز می شدیم ولی باخت به پالاس آن هم در خانه، اتفاق عجیب و غریبی بود.

این نتایج زمانی رقم می خورند که یک تیم در حال پیشرفت است و دوران گذار را طی می کند و هواداران باید به آن عادت کنند تا این دوران سپری شود.

سولسشر پس از یک نیم فصل، حالا اولین فصل کامل خود را پیش رو دارد و در حال ساختن تیم با بازیکنان مستعد و جوان است. یونایتد اشتباهات بدی در نقل و انتقالات اخیر داشته و سولسشر با جوانان در حال جبران اشتباهات و تزریق شور و اشتیاق به تیم است.

مهمترین چیز این است که از این به بعد اشتباهات گذشته در نقل و انتقالات تکرار نشوند و تیم، بازیکنان درست و مناسبی را به خدمت بگیرد. به نظر فاصله کنونی با لیورپول و سیتی زیاد باشد و معتقدم یونایتد به 4 یا 5 پنجره نقل و انتقالاتی دیگر نیاز دارد تا بتواند خود را به یک مدعی تمام عیار قهرمانی تبدیل کند. قبلا هم گفته بودم که یونایتد نه امسال و نه فصل بعد که دو یا سه سال بعد مدعی قهرمانی خواهد بود.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها