باستی هیلز مشهد لو رفت

فرد خاطی با نزدیک شدن به یکی از مدیران ارشد وقت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد، مجوز تغییر کاربری اراضی کشاورزی را می‌گیرد.

باستی هیلز مشهد لو رفت

ساخت ۳۲ کاخ مجلل در باغی بزرگ با درختان سربه فلک کشیده در بولوار شاهنامه‌ به نیمه رسیده بود که مالک پروژه به هر کلکی که شده بود به یکی از مدیران ارشد وقت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد نزدیک شد تا مجوز تغییر کاربری اراضی کشاورزی را بگیرد. پیشنهاد تحویل خودروی لوکس را در ازای صدور مجوز های غیر قانونی ارائه می کند. مدیر متخلف هم از این پیشنهاد استقبال و فردای آن روز خودروی لوکس را تحویل می گیرد و در ساعتی که اداره تعطیل بود، امضاهای طلایی را پای مجوز های غیر قانونی زده و تحویل مالک باستی هیلز مشهد می دهد.

بازپرس محمد علی کمال زاده: پس از اطلاع از ماجرا و انجام بررسی های قضایی مورد نیاز، دستور بازداشت مدیر پروژه صادر شد. از همین رو تیم های معاونت اطلاعات سپاه پاسدارن موفق شدند فرد مذکور را به دستگیر کنند.

متهم : پس از مدتی مدیر مذکور در جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از من خواست تا خودرو را پس بگیرم و معادل ریالی آن را که در آن سال حدود ۲۰۰میلیون تومان بود، پرداخت کنم که این اقدام هم صورت گرفت.

منبع: قدس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    سالها پیش یکی از همکارانم که کفتر بازی می کرد با شکایت همسرش احضار کردم و از او خواستم دست از کفتر بازی و مراوده با کفتر بازان بر دارد و گرنه چنین و چنان می شود این همکار از من پرسید ما که چندین ارگان داریم که با کفتر بازی مبارزه می کنند(با ذکر اسامی)شما چه صیغه ای هستید؟ خوب من هم جواب دادم که ما هم وظیفه داریم مواظب نیروهایمان باشیم تا خلاف نکنند حالا اما من مانده ام با این همه سازمان های عریض و طویل نظارتی و..... چرا اینهمه خلاف کاری زیاد شده؟ شاید لازم باشد دستی هم روی این سازمانها کشیده شود

  • ناشناس
    0

    این دقل مودیرانی که می بی نی مگسهایی هستن بگردشیرینی وقتی رئس ومعانش برادران اینها دزدی کنن چرا این پشمهای کله پاچه دزدی نکنن این مودیر قبلی هست ویا جدیدهست راستی پرونده گوشت های عمدن مسموم کرده بودن چشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها