ماجرای عجیب تلکه کردن پسرهای جوان توسط مشاورهای سربازی

سردار کمالی درباره فعالیت سامانه‌های مشاوره نظام وظیفه توضیحاتی داد.

ماجرای عجیب تلکه کردن پسرهای جوان توسط مشاورهای سربازی

این روز‌ها برخی از سامانه‌ها و سایت‌های مشاوره سربازی با ارائه آمار اشتباه به مشمولان و سربازان در حال فعالیت و کسب درآمد هستند و در حال حاضر نیز مبالغ زیادی را جهت مشاوره از مشمولان دریافت می‌کنند.

سامانه‌هایی که با عنوان‌های مختلف سربازی جلو می‌آیند، اما بعضا اطلاعات کاملی از موضوعات ندارند و با راهنمایی اشتباه، افراد را گمراه می‌کنند، که البته علت عدم راهنمایی درست آن‌ها نیز کمبود اطلاعاتشان از موضوعات نظام وظیفه است.

در همین راستا سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: همه‌ قوانین در سامانه‌ی سایت سازمان وظیفه عمومی ناجا موجود است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه بسیاری از موارد به صورت پرسش و پاسخ در این سامانه قابل مشاهده است، گفت: این افراد با کاسبی و درآمد‌های بالایی که از سربازی کسب می‌کنند، مشمولان و سربازان را فریب می‌دهند.

این مقام ارشد نظامی بیان کرد: ما به جوانان هشدار می‌دهیم که به سراغ این سایت ها، کانال‌ها، سامانه‌ها و مراکز مشاوره مختلفی که وجود دارد نروند، چراکه هیچ اطلاعاتی در مورد نظام وظیفه بیش از آن‌چیزی که در سامانه وظیفه عمومی ناجا وجود دارد ندارند.

سردار کمالی افزود: توصیه می‌شود افراد خبر‌های سربازی را صرفا از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح یا سازمان وظیفه عمومی ناجا پیگیری کنند، چراکه این‌ ۲ سازمان خبر‌های قانونی را اعلام می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها