محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه:

واریز ۵۰۰۰ میلیارد به حساب بازنشستگان / رشد قیمت‌ها را باد پایین نیاورد، اقدامات دولت بود

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پرداخت حقوق، یارانه و دستمزد در موعد مقرر گفت: ۵۰۰۰ میلیارد تومان بین بازنشستگان به عنوان هم‌ترازی بازنشستگان پرداخت خواهیم کرد.

واریز ۵۰۰۰ میلیارد به حساب بازنشستگان / رشد قیمت‌ها را باد پایین نیاورد، اقدامات دولت بود

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام اینکه امروز ۵۰۰۰ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان به عنوان هم‌ترازی واریز می‌شود، گفت: بازار ارز نسبتا به ثبات رسیده است و دولت نیز با همه سختی‌ها شوک بزرگی که به اقتصاد وارد شد را مهار کرد و واقعیت این است که رشد فزاینده قیمت‌ها را باد پایین نیاورد بلکه اقداماتی از سوی دولت انجام شد..

نوبخت با بیان اینکه ما در شدیدترین تحریم‌های تاریخ معاصر قرار داریم و از سال گذشته اولین شوک ناشی از این تحریم‌ها به جامعه وارد شد که نتیجه آن صف کشیدن مردم در بازارهای ارز و قد کشیدن ارزهای خارجی در برابر ریال بود، گفت: با فاصله یک سال توانستیم با مدیریت و آرامش این تکانه‌ها را برطرف کنیم و بازار ارز نسبتا به ثبات رسیده است. دولت نیز با همه سختی‌ها شوک بزرگی که به اقتصاد وارد شد را مهار کرد و واقعیت این است که رشد فزاینده قیمت‌ها را باد پایین نیاورد بلکه اقداماتی از سوی دولت انجام شد.

وی با بیان این که بودجه امسال از ۴۴۰ هزار میلیارد تومان به ۳۸۶ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است که در بخش منابع و مصارف ۶۲ هزار میلیارد تومان کاهش داشته‌ایم، گفت: البته هزینه‌های جاری و آنچه مربوط به مردم است بدون کوچکترین وقفه در حال انجام است.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پرداخت حقوق، یارانه و دستمزد در موعد مقرر گفت: ۵۰۰۰ میلیارد تومان بین بازنشستگان به عنوان هم‌ترازی بازنشستگان پرداخت خواهیم کرد و ۶۵۰۰ میلیارد تومان پاداش بازنشستگی به حساب بازنشستگان واریز می‌شود که ان‌شاءالله امروز این مبلغ به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد و با همه کمبودها و سختی‌ها دولت منابع را تامین خواهد کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها