خشونت در محیط کار ۱۰ درصد بیشتر از جامعه است

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ارتباط انسان با ابزار با اعتیاد و حتی خشونت رابطه دارد، گفت: بررسی دقیق علمی ما نشان می‌دهد خشونت در محیط کار ۱۰ درصد بیشتر از جامعه است.

خشونت در محیط کار ۱۰ درصد بیشتر از جامعه است

ابراهیم صادقی فر معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ارتباط انسان با ابزار با اعتیاد و حتی خشونت تاثیر دارد، گفت: بررسی دقیق علمی ما نشان می‌دهد خشونت در محیط کار ۱۰ درصد بیشتر از جامعه است.

هدف راهبردی برنامه طرح ملی پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید (کاج) افزایش دانش و نگرش و مهارت کارفرمایان کارگران و متولیان استقرار در اصول و فنون پیشگیری از اعتیاد در محیط کار، افزایش تعداد کارگران معتاد تحت مراقبت خدمات ترک اعتیاد، افزایش تعداد افراد در معرض خطر مصرف مواد مخدر که مشاوره می‌گیرند و افزایش میزان رضایتمندی کارفرمایان و کارگران است.

همچنین در ادامه این مراسم سعید منتظرالمهدی، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز اظهار کرد: مشکلات زیاد و پدیده‌ها متنوع و کار ما سخت است؛ باید عقبه علمی داشته باشیم و به عنوان دیده بان افق‌های دور و نزدیک خود را رصد کنیم. از پدیده‌ها جلو برویم تا زمانی که پدیده ها از ما جلو باشد کار ما آتش‌نشانی است.

وی افزود: می‌شود ذائقه ها را با استفاده از جوانان امروزی تشخیص داد، نسخه های ما باید نسخه های کارساز و امروزی باشد. نمی‌توان با نسخه‌های ۲۰ سال گذشته پدیده‌های امروزی را درمان کرد، باید روش‌هایمان را تغییر دهیم و با جوانان ارتباط بیشتری برقرار کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها