۲۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی در لرستان پرداخت می شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:‌ ۲۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی در استان تصویب شده که با ابلاغ اعتبارات سال ۹۸ طی هفته های آینده؛ پرداخت این تسهیلات به زودی آغاز می شود.

۲۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی در لرستان پرداخت می شود

علی آشتاب در آیین احیا و آغاز بکار یک واحد تعاونی در خرم آباد افزود: اشتغال روستایی از سیاست های اصلی دولت است که تاکنون در این راستا ۲۱۲.۵ میلیارد تومان در لرستان پرداخت شده است.

وی رونق تولید و توقف روند مهاجرت به شهر را از نتایج تسهیلات اشتغال روستایی برشمرد و اظهار داشت: این رقم به یکهزار و ۱۵۳ طرح پرداخت شده که معادل ۹۵ درصد طرح های مربوطه می باشد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۷۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی اختصاص یافته تا ۲ هزار و ۳۶۸ نفر از افراد تحت پوشش از این خدمت بهره مند شوند

بهره برداری از ۱۶ طرح در استان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته تعاون ۱۶ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۱۲۹ فرصت شغلی در استان بهره برداری می شود.

به گفته آشتاب اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ تعاونی با اشتغال ۲۸ هزار نفر در لرستان فعال و به مناسبت هفته دولت بهره برداری از پنج طرح با ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات آغاز شده است.

در این مراسم شرکت تعاونی فدک لبن با تسهیلات ۲ میلیارد تومانی صندوق کارآفرینی امید و سهم آورده ۲۰۰ میلیون تومانی سرمایه گذار پس از سه سال با ۲۷ نفر اشتغالزایی افتتاح شد.

منبع: خبرآنلاین

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها