مهمانی پلید مبینا و خواهر 15 ساله اش برای 5 مرد ثروتمند تهرانی

اعضای یک باند خانوادگی با ترفندی خاص مردان پولدار را به خانه شان می کشاندند و با فیلم های سیاه از آن ها اخاذی می کردند.

مهمانی پلید مبینا و خواهر 15 ساله اش برای 5 مرد ثروتمند تهرانی

در این پرونده اعظم 50 ساله متهم است با همدستی دو دختر 27 و 19 ساله اش به نام های مبینا و ماهرو و پسر 29 ساله اش میثم از اوایل سال ۹۵ با ترفندی خاص پنج مرد پولدار را به دام انداخته اند تا از آن ها باجگیری کنند. صبح دیروز اعضای این باند خانوادگی در شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

در پی محاکمه اعضای این باند یکی از مردان فریب خورده در جایگاه ایستاد و گفت: من سوار خودروی شاسی بلند از اتوبان ستاری عبور می کردم که زنی به همراه دو دخترش را در حاشیه اتوبان سوار خودرو کردم. مبینا به من گفت وضعیت مالی خوبی ندارند . آن ها مرا به خانه شان دعوت کردند تا وضعیت مالی شان را به من نشان دهند اما به محض این که به خانه رفتیم پسری جوان در حالی که چاقو در دست داشت از اتاق بیرون آمد و به سمت من حمله کرد. او با چاقو مرا زد و با تهدید از من خواست تا لباس هایم را در بیاورم. ماهرو نیز که آن موقع دختری نوجوان بود از من برداری کرد . آن ها می‌گفتند فیلم را پخش می کنند و آبروی مرا می برند . از من پول خواستند و من کارت عابر بانکم را به آن ها دادم. آن ها یک و نیم میلیون تومان پول نقدی را که همراه داشتم و چهار میلیونی را که در کارت عابر بانکم بود به زور از من گرفتند و مرا رها کردند .

سپس اعظم مادر خانواده در دفاع از خود گفت : چند سال قبل به خاطر اعتیاد از همسرم جدا شدم .در یک آرایشگاه کار می‌کردم تا این که مینا ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد اما از همسرش جدا شد .او مدتی بود صیغه مردی شده بود اما شوهر صیغه ای او به افتاد و برای اش نیاز به وثیقه ۳۰ میلیون تومانی داشت. دخترم برای شوهرش بی تابی می کرد به همین دلیل پیشنهاد اخاذی از مردان پولدار را مطرح کرد. وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ابراز پشیمانی کرد و گفت: باور کنید من به خاطر دخترم ناچار شدم با او در این مسیر همراه شوم . می دانم اشتباه کرده ام. پسرم مردان پولدار را کتک می زد و مبینا از آن ها اخاذی می کرد اما حالا حاضرم دختر و پسرم را گردن بگیرم تا آن ها آزاد شوند و از زندان بیرون بروند و من تا ابد در زندان بمانم.

سپس مبینا گفت: شوهر صیغه ای ام مدام از زندان تماس می‌گرفت و از من می خواست تا وثیقه ۳۰ میلیونی را جور کنم تا او آزاد شود .من شرایط روحی بدی داشتم تا این که یک روز که به سولاریوم رفته و آرایش غلیظی کرده بودم از آرایشگاه خارج شدم و یک خودرو جلوی پایم ایستاد .راننده پولدار پیشنهاد برقراری رابطه را مطرح کرد و در عوض یک چک 10 میلیون تومانی به من داد . آن جا بود که به ذهنم رسید می‌توانم به همین راحتی ۳۰ میلیون تومان را برای آزادی شوهرم جور کنم . من دقیقا همان روزی که مبلغ وثیقه را برای آزادی شوهرم جور کردم به دام افتادم. سپس ماهرو که هنگام بازداشت نوجوان بود، گفت : من بعد از دستگیری از سوی دادگاه انقلاب به اتهام فیلم برداری و فساد به پنج سال حبس محکوم شدم که تسلیم به رای شدم و حالا دوسال از محکومیت ام را هم گذرانده ام. باور کنید من هیچ فیلمی از مردان غریبه نمی گرفتم فقط گوشی تلفن همراهم را به سمت آن ها می گرفتم تا فکر کنند در حال فیلم برداری هستم. الان چند روز است که فهمیده ام شاکی ها حاضر به گذشت نیستند به همین دلیل در زندان اعتصاب کرده ام و تا وقتی هم که آن ها رضایت ندهند اعتصابم را نمی شکنم.

میثم نیز گفت : قبول دارم وقتی خواهرم مردان غریبه را به خانه می آورد عصبانی می شدم و آن ها را کتک می زدم. می دانم اشتباه کرده ام . بنابر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    پر از غلط املائی

  • سپهدار حيدري
    0

    اگر خبر از جامعه‌ای که. دروغ و تهمت و افترا و خیانت و جنایت و چپاول و هر کثافتی. ساخته‌اند. منتظر چه. هستند. ناموس مردم را به. ان وقت. دها الا صد زن فاسد روسیه. بود حالا ده الا صد تا سالم سخت می شود. بشناسیم.

  • سرباز امام
    0

    اینا همه توهم زدن. چون تو این کشور هر چند وضع اقتصاد خوب نیست ولی زنایی هستن که با آبروی هر چه تمام سر پرستی اولاد خود را میکنند و زیر بار هیچ کثافتکاری نمیدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها