پای مذاکرات محرمانه در میان است

هواپیمای دولتی ایران در محل اجلاس جی7 چرا بر زمین نشست؟

برخی رسانه ها مدعی شده اند که یک هواپیمای دولتی ایران دقایقی قبل در بیاریتز فرانسه، محل برگزاری اجلاس جی7 به زمین نشست.

هواپیمای دولتی ایران در محل اجلاس جی7 چرا بر زمین نشست؟

در جریان نشست جی 7، توافقاتی میان کشورهای غربی برای کاهش فشار بر ایران حاصل شده و گفته شده است که شروطی برای امتیاز فروش نفت به ایران در نظر گرفته شده است.

سه شرط غرب برای ایران چیست؟

در صورتی که خبر نشستن هواپیمای دولتی ایران در شهر بیاریتز فرانسه درست باشد، ممکن است موضوع شروط غرب و انتظارات ایران، محور گفتگوهایی باشد که به دور از چشم رسانه ها شکل می گیرد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • فضول خان
    0

    هر چند خودتون هم گفتین معلوم نیست این خبر صحت داشته باشه ولی اگه راست باشه باید به آقای ظریف اینا شما رو تحریم میکنن شما باز میرید مذاکره مثل روز روشنه کفگیر ترامپ به ته دیگ خورده و فرلنسه رو جلو انداخته تا راه خروجی براش درست کنه موضع ایران واضح واضح و بدون گفتگو باشه آمریکا به اجرای کامل برجام برگرده و خسارات خروجش از برجام رو هم باید به ایران بده

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      فضول خان نه که کفگیر نظام بالای دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • رضا مهدوی
    0

    هیچ امتیازی یه ایران داره نخواهد شد تمام افتخار دولتروحانی این که ظریف با وجود مخالفت ایران یه این اجلاس رفته ظریف اگر چیزی حالش بدر این همه کلاه سر کشور ما نرفته بود

  • کاربر ناشناس
    0

    ایران نباید خودش را مخفی کند و دیگران را بفرستد جای ما صحبت کند وقتی موضوع ما است چرا خودمان حضور نداشته باشیم.که یک کلاغ ، چهل کلاغ نشود‌ . چه کسی،میتواند بهتر از دولتمردان خودمان باشد. لااقل بهتر از این است که از ما کسی نباشد. مگر ما کشور کوچکی هستیم. یا دولتمردانمان کم شخصیتی های هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها