آبراهام: ثابت می‌کنم منتقدین درباره من اشتباه می‌کنند

تامی آبراهام ستاره چلسی که در جریان پیروزی 3-2 مقابل نوریچ دو گل به ثمر رساند می‌گوید می‌خواهد به منتقدینش ثابت کند که درباره او اشتباه کرده‌اند.

آبراهام: ثابت می‌کنم منتقدین درباره من اشتباه می‌کنند

تامی آبراهام ستاره چلسی که به خاطر از دست دادن ضربه پنالتی منجر به شکست چلسی در سوپرجام اروپا با انتقادهای بسیار و حتی توهین‌های نژادپرستانه روبرو شده بود دیروز در جریان پیروزی 3-2 چلسی مقابل نوریچ دو گل به ثمر رساند و گفت مطمئن است بهتر و بهتر خواهد شد و به منتقدینش ثابت خواهد کرد که درباره او اشتباه کرده‌اند.

تامی آبراهام بعد از پیروزی دیروز چلسی بر نوریچ به وبسایت باشگاه چلسی گفت:" می‌دانم در شروع فصل روزهای خیلی خوبی نداشتم ولی من از آن دسته افراد هستم که نمی‌گذارم این مسائل روی کارم تاثیر منفی بگذارد".

ستاره چلسی در ادامه گفت:" این انتقادها برعکس به من انگیزه می‌دهد. من حالا دو گل برای تیمم زده‌ام و امیدوارم بتوانم به گلزنی برای چلسی ادامه بدهم".

آبراهام در ادامه اضافه کرد:" این در نهایت فوتبال است و باید تا آخرین حد ممکن از آن لذت برد. من جوانم و سابقه طولانی ندارم پس هر وقت که وارد زمین می‌شوم تنها هدفم این است که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و از فوتبال بازی کردن لذت ببرم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها