تقی پور: ارزش های فوتسال ایران و آسیا را به نمایش می گذاریم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: با تمام توان و با انگیزه بالا به مصاف حریفانمان می‌رویم تا ارزشهای فوتسال ایران و آسیا را به نمایش بگذاریم.

تقی پور: ارزش های فوتسال ایران و آسیا را به نمایش می گذاریم

اسماعیل تقی پور در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیم های مس سونگون و مگنوس برزیل در جام باشگاههای جهان 2019 تایلند گفت: مس سونگون حدود بیست روز است که در بانکوک حضور دارد و شش دیدار در جام باشگاه های آسیا انجام داده است.کشور تایلند و فدراسیون فوتبال این کشور میزبانی شایسته‌ای از مسابقات انجام داده است که در اینجا لازم می‌دانم از مقامات برگزاری مسابقات کمال قدردانی را انجام دهم.

وی گفت: بهترین های فوتسال جهان در این مسابقات حضور دارند که ما نیز در گروهمان با مگنوس برزیل و ال‌پوزوی اسپانیا رقابت خواهیم کرد. بازیکنان بزرگی در تیم مس بازی می‌کنند که همگی جزو بهترین‌های آسیا و جهان به حساب می آیند. تیم ما با تمام توان خود و با انگیزه بالایی مقابل مگنوس و ال‌ پوزو که بهترین بازی خود را خواهد کرد تا ارزش‌های فوتسال ایران و آسیا را در این مسابقات نمایش دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تایلندی در خصوص جذب وام‌پتا برزیلی برای این مسابقات گفت: با توجه به مصدومیت چند بازیکنمان در جام باشگاه‌های آسیا نیاز به جذب بازیکن کمکی داشتیم که در نهایت با این بازیکن برزیلی که در تیم کاظمه کویت در آسیا بازی وی را دیده بودیم، به توافق رسیدیم.

تقی پور گفت: پس از دو روز استراحت بعد از بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا تمرینات خوبی را انجام دادیم و بازی دوستانه نیز با شنزن چین و چومبوری تایلند برگزارکردیم.هم اکنون تیم ما آمادگی کامل برای بازی فردا دارد و امیدوارم که نتیجه مطلوبمان در این رقابت ها بدست بیاید.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها