کسری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ماهانه ۹۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در این بخش داریم در حالیکه درآمدمان ۸۲۰۰ میلیارد تومان است و کسری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را باید به روش‌های مختلف حل کنیم.

کسری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اهمیت فراوان خدمات جامعه پزشکی، گفت: نیمی از جمعیت کشور مخاطبان حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی هستند و خدمات درمانی از جمله خدماتی است که بیمه شدگان و جامعه تحت پوشش از ابتدا و در تمام دوران ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی، از آن بهره‌مند هستند و به همین جهت خدمات درمانی معرفی کننده سازمان تأمین اجتماعی به جامعه است.

وی با بیان اینکه مهمترین کار سازمان تامین اجتماعی رفع مشکل پرداختهای بخش درمان است، گفت: ماهانه ۹۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در این بخش داریم در حالیکه درآمدمان ۸۲۰۰ میلیارد تومان است و کسری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را باید به روش های مختلف حل کنیم.

وی افزود: علاوه بر وصول حق بیمه با دریافت مطالبات از دولت و مجموعه دیگری از این اقدامات، وضعیت بهبود خواهد یافت و می توان پرداختی ها را به روز کرد و اعتبار دفترچه های بیمه را ارتقا داد و خدمات مناسبتری به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی ارائه داد.

سالاری با بیان اینکه فضای همکاری با سایر ارگانهای ذیربط از جمله وزارت بهداشت آماده است، گفت: در این راستا پرونده الکترونیک و پیشگیری از هزینه های غیر ضروری با جدیت دنبال می شود و پزشکان در این حوزه می‌توانند نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه پزشکان مداوا کننده درد مردم هستند، افزود: امیدواریم مسیری را طی کنیم که تعهداتمان نسبت به جامعه پزشکی به خوبی ایفا شود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها