مقصودی: روستاهای تاریخی سبزوار در حال خالی شدن از سکنه است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود اظهار کرد: روستاهای تاریخی سبزوار در حال خالی شدن از سکنه است.

مقصودی: روستاهای تاریخی سبزوار در حال خالی شدن از سکنه است

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی اطلاعات سپاه به دلیل مبارزه با فساد تشکر می‌کنم. امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: آقای رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزرا لازم است نیم‌نگاهی به تاریخ سبزوار در ایران و تاثیر آن در مقاطع مختلف تاریخی همچون در دفاع مقدس داشته باشیم. نگاهی به تاریخ سبزوار نشان می‌دهد که در تمام مقاطع حساس رده‌پایی از سبزوار وجود داشته است.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به مفاخر، شعرا و نویسندگانی که متولد سبزوار بوده و افتخارات زیادی را برای کشورمان برجای گذاشتند، گفت: اما امروز سبزوار خسته و افسرده است و نیاز به کمک شما نمایندگان دارد. در این شرایط دستان خسته سبزوار نیاز به رسیدگی مجلس شورای اسلامی و دولت دارد. مسائلی همچون حاشیه‌نشینی، بیکاری، اعتیاد، افزایش طلاق‌های عاطفی و طلاق‌های رسمی سبزوار را دچار مشکل کرده است در حالی که این موضوعات زیبنده ایران و زیبنده سبزوار نیست.

مقصودی اظهار کرد: نمایندگان و رییس جمهور باید نگاه عمیق به حل مشکلات سبزوار داشته باشند روستاهای تاریخی سبزوار در حال خالی شدن از سکنه است. مردم سبزوار و تاریخ ظلم مجلس ششم و دولت هفتم را در موضوع تقسیمات کشوری از یاد نمی‌برد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز از رییس جمهور می‌خواهیم ارتقای شهرستان‌های حوزه انتخابیه را مورد توجه قرار دهد و بازیچه دست کسانی که حقیرند قرار نگیرد. برای نگاه توسعه‌محور و برای رفع مشکلات سبزوار تنها راه نجات ایجاد استان سربداران با مرکزیت سبزوار و هفت شهرستان تابعه است. امیدواریم این اقدام صورت پذیرد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها