داوید لوئیس: صلاح خودش گفت پنالتی نشده

داوید لوئیس، مدافع آرسنال می‌گوید پنالتی اعلام شده روی صلاح در بازی این تیم با لیورپول اشتباه اعلام شده و خود صلاح می‌گوید احساس نکرده که کسی پیراهنش را کشیده است.

داوید لوئیس: صلاح خودش گفت پنالتی نشده

داوید لوئیس، مدافع آرسنال می‌گوید محمد صلاح ستاره لیورپول شخصاً به او گفته که دیروز در جریان بازی دو تیم در دقیقه 49 بازی، زمانی که داور اعلام کرد روی صلاح خطا انجام شده و یک پنالتی به لیورپول داد، صلاح شخصا گفته که احساس نکرده کسی پیراهنش را کشیده باشد. لوئیس می‌گوید نمی‌فهمد که چرا داور باید چنین صحنه‌ایی را پنالتی بگیرد.

در دقیقه 49 بازی درحالیکه لیورپول با نتیجه 1-0 از آرسنال پیش افتاده بود، درحالیکه روبرتو فیرمینو توپ را درون محوطه جریمه برای صلاح ارسال کرده بود داور مسابقه معتقد بود در این صحنه داوید لوئیس پیراهن صلاح را کشیده و مانع از حرکت او شده است. داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد تا صلاح دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

داوید لوئیس اما به شدت به تصمیم داور اعتراض داشت و پنالتی را اشتباه می‌دانست. لوئیس در پایان بازی گفت:" من با صلاح صحبت کردم و او خودش گفت احساس نکردم تو پیراهنم را کشیده باشی و برای همین بود که روی زمین نیفتادم. ولی حالا با وجود VAR نمی‌شود قدرت حرکاتی که در زمین انجام می‌شود را تشخیص داد و کار برای داورها سخت شده است".

لوئیس به شبکه اسکای اسپورتز گفت:" آنها تصویر کشیده شدن پیراهن را می‌بینند ولی قدرت کشیده شدن را متوجه نمی‌شوند. نمی‌دانم، تشخیص این برایشان دشوار است. پس نمی‌توانم خیلی از این بابت شکایتی داشته باشم چون می‌دانم کارشان چقدر سخت است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها