گواردیولا: سیتی می‌تواند بهتر از فصل قبل کار کند

درحالیکه منچسترسیتی امروز در سومین هفته لیگ برتر در خانه بورنموث به مصاف این تیم می‌رود پپ گواردیولا می‌گوید سیتی امسال می‌تواند حتی بهتر از فصل گذشته باشد.

گواردیولا: سیتی می‌تواند بهتر از فصل قبل کار کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در آستانه سومین بازی تیمش در فصل جدید لیگ برتر جزیره و در حالیکه سیتی امروز در سومین بازی خود در خانه بورنموث به مصاف این تیم می‌رود می‌گوید اعتقاد دارد که سیتی در فصل جاری می‌تواند عملکردی حتی بهتر از فصل گذشته داشته باشد.

تیم گواردیولا امیدوار است این فصل بتواند در پایان لیگ برتر کارنامه‌ای بهتر از فصل درخشان گذشته که با جمع‌آوری 98 امتیاز از سوی این تیم و قهرمانی در لیگ برتر همراه بود بدست آورد. اما شاگردان پپ در دو بازی اخیر خود امتیاز از دست داده‌اند و هفته گذشته در مقابل تاتنهام با کسب تساوی 2-2 در هفته دوم لیگ برتر متوقف شده‌اند.

پپ گواردیولا در این باره گفت:" من به آمار اعتقادی ندارم. من به روحیه تیمی اعتقاد دارم، به چیزی که می‌توانم احساسش کنم. به نوع بازی تیمم در زمین. بعد از بازی‌ای که مقابل تاتنهام انجام دادیم می‌توانم بگویم که می‌توانیم حتی بهتر از فصل قبل باشیم. حتی با اینکه به تساوی رسیدیم ولی آن بازی نشان داد که می‌توانیم امسال بهتر از فصل گذشته کار کنیم".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" بازی هفته گذشته ما بهتر از زمانی بود که فصل گذشته چلسی را 6-0 شکست دادیم. سطح بازی ما خوب بود. رویهم‌رفته بازی بی‌نظیری بود. اگر نحوه تمرین‌هایمان را به همین شکل ادامه دهیم و حس رقابت‌جویی بین بازیکنها را حفظ کنیم می‌توانیم نتایج بهتری بدست آوریم".

گواردیولا در ادامه صحبتهایش از رحیم استرلینگ، ستاره تهاجمی تیمش ستایش کرده و گفت:" استرلینگ به نظر من بازیکن بهتری شده و من این را فصل گذشته هم گفته بودم. او این پیشرفت را فقط مدیون تلاشهای خود است و اشتیاقش برای بهتر شدن".

سرمربی سیتی در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" وقتی با استرلینگ صحبت می‌کنیم او با اشتیاق به حرفها گوش می‌دهد و آنها را می‌پذیرد. رحیم از آن دسته بازیکنها نیست که در مقابل مربی‌ها و کادر فنی جبهه بگیرد و احساس کند هدف‌شان از توصیه‌ها انتقاد از او است و این یکی از بهترین ویژگی‌های حرفه‌ای او است. استرلینگ از روز اولی که به سیتی آمده با آغوش باز پذیرای توصیه‌ها بوده و به همین علت است که به بازیکنی فوق‌العاده و استثنایی تبدیل شده است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها