با هدف تبدیل وضعیت صورت گرفت

تجمع نیروهای قراردادی آموزش و پرورش مقابل مجلس

نیروهای قراردادی آموزش و پرورش با حضور مقابل مجلس شورای اسلامی خواهان تبدیل وضعیت قرارداد خود همانند نیروهای حق التدریسی و ... هستند.

تجمع نیروهای قراردادی آموزش و پرورش مقابل مجلس

چند روزی است فراخوانی برای تجمع نیروهای قراردادی آموزش و پرورش مقابل مجلس شورای اسلامی برای تحقق تبدیل وضعیت در کانال های تلگرامی معلمان می چرخد و ساعت ۹ صبح امروز این تجمع برگزار شده است.

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع درباره دلایل آن به گفت: ما قراردادی های آموزش و پرورش چندین سال است که وارد آموزش و پرورش شده ایم اما استخدام نشده ایم در حالیکه حق التدریس ها و نیروهای ساعتی و نهضتی ها تبدیل وضعیت شده اند.

وی ادامه داد: امروز از سراسر ایران نیروهای قراردادی حضور دارند. خواسته ما این است که تبدیل وضعیت شویم و حقوق و مزایایی مانند باقی معلمان داشته باشیم.

این معلم با بیان اینکه خود وی جزو ۵ هزار نخبه قرآنی است که در دولت دهم جذب آموزش و پرورش شدند، بیان کرد: از آن ۵ هزار نخبه قرانی که جذب شدند تمام استان ها نیروهایشان را تبدیل وضعیت کردند اما در کرج این اتفاق نیفتاد و گفتند کم کاری از مدیرکل وقت آموزش و پرورش کرج بوده و مدیران جدید هم نمی توانند کاری کنند. عده ای از تجمع کنندگان امروز در این دسته قرار دارند.

وی همچنین بیان کرد: تجمع کنندگان امروز پیش از این در مقابل اداره های آموزش و پرورش استان‌شان تجمع کرده و درخواست خود را مطرح کردند اما به نتیجه نرسیدند.

در سال های گذشته نیز تجمع نیروهای حق التدریس، نهضت سوادآموزی و.... را بارها مقابل مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که در نهایت به تصویب مصوبه هایی در مجلس شورای اسلامی برای تبدیل وضعیت آنها منجر شد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • من
    0

    این است وضعیت دولت بنفش چه بر سر ملت ؟آوردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها