کلوپ: لیورپول نیاز ندارد مانند دیزنی‌لند باشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال، اعلام کرد که نیاز نیست تیمش در حال حاضر مانند

کلوپ: لیورپول نیاز ندارد مانند دیزنی‌لند باشد

لیورپول و آرسنال در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم در دو هفته ابتدایی 6 امتیاز کامل کسب کرده بودند. در نیمه اول دیدار امشب هم دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما این لیورپول بود که با گل جوئل ماتیپ، پیش افتاد.

در ابتدای نیمه دوم، روی یک ضربه پنالتی، محمد صلاح اختلاف را به دو گل افزایش داد و در نهایت ستاره مصری با زدن گل سوم، پیروزی قرمزها را قطعی کرد و تک گل لوکاس توریرا در دقایق پایانی، نتوانست مانع از شکست توپچی ها شود.

با این پیروزی، لیورپول به رکورد 12 پیروزی پیاپی در لیگ برتر رسید و کلوپ از عملکرد تیمش در این دیدار ابراز رضایت کرد.

او به اسکای اسپورتس گفت:" بازی فوق العاده ای از سوی تیم من در همین هفته های ابتدایی فصل بود. خیلی خوب بود. نمایشی پر از انرژی، شور و اشتیاق که فکر می کنم برای بازی مقابل تیمی مانند آرسنال به آن نیاز دارید.

ما از سیستم آنها کمی شگفت زده شدیم. ما نمی دانستیم که آنها با خط میانی الماسی بازی خواهند کرد اما تغییراتی ایجاد کردیم و به خوبی با آن هماهنگ شدیم.

مالکیت توپ 10 دقیقه آخر را دیدم- 53 به 47 یا چیزی شبیه این- اما در 80 دقیقه شرایط کاملا متفاوت بود. برای 80 دقیقه ما کاملا بازی را در اختیار داشتیم. ما دیزنی لند نیستیم. ما نیاز نداریم که هر ثانیه همه را به هیجان بیاوریم."

کلوپ همچنین در گفتگو با بی بی سی، در مورد تغییر سیستم بازی تیمش با توجه به سیستم بازی حریف، گفت:" ما 8-7 بازی آرسنال را تماشا کردیم و در هیچ کدام آنها الماسی بازی نکردند اما به خوبی با آن تطبیق پیدا کردیم. ما شور و میل هجوم زیادی نشان دادیم. در هنگام دفاع، ما کمی طماع بودیم و همه به سمت توپ می رفتیم، به جای اینکه گزینه ها در زمین پخش شوند.

ما هنوز در هفته های ابتدایی هستیم و داشتن چنین انرژی ای در زمین واقعا استثنایی است. تلاش همه اعضای تیم فوق العاده بود. نظم تاکتیکی هم به جز در 15-10 دقیقه، استثنایی بود."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها