اونای امری: باید نسبت به آینده خوش بین باشیم

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، علیرغم شکست برابر لیورپول از برخی دقایق نمایش تیمش رضایت دارد.

اونای امری: باید نسبت به آینده خوش بین باشیم

توپچی ها در نیمه اول دیدار مقابل لیورپول فرصت های خوبی را از دست دادند و در نهایت در نیمه دوم مغلوب درخشش محمد صلاح شده و 1-3 برابر مرسی سایدی ها شکست خوردند. اونای امری معتقد است تیمش باید در برخی موارد پیشرفت کند اما نسبت به عملکرد تعدادی از بازیکنانش خوش بین است.

اونای امری گفت: "بله، ما از اینکه با نتیجه 1-3 مغلوب شدیم ناامید هستیم اما از دیدن نمایش برخی بازیکنان می توانیم نسبت به آینده خوش بین باشیم. ما باید در مورد مالکیت بیشتر توپ و مقابله با فشار بهبود یابیم اما لیورپول با این تیم در بهترین شرایط است.

باید واقع بین باشیم اما می توانیم به تیمی مانند لیورپول نزدیکتر باشیم. برای من امروز بدون در نظر گرفتن نتیجه، مقاطع خوب و قابل توجهی از بازی آرسنال را دیدم.

نتیجه خوشایند نیست و این اولین آنالیزی است که ما باید انجام دهیم. در طول 90 دقیقه با بازیکنان در موقعیت های مختلفی تاکتیکی بازی کردیم و در مجموع تیم ما شخصیت خوبی در زمین از خود نشان داد اما ما باید قدم های بعدی را برداریم و ما می توانیم نسبت به آینده خوش بین باشیم.

آنها در انتقال توپ بسیار سریع بودند اما ما نیز دو یا سه شانس گلزنی هم داشتیم. این تنها کاری نبود که می خواستیم انجام دهیم ، بلکه باید توپ را هم بیشتر حفظ کنیم اما پرس لیورپول بسیار شدید بود. در برخی دقایق مسابقه ما این فرصت را داشتیم که خود را نشان دهیم. در نیمه دوم ضربه پنالتی لحظه کلید بازی بود و بعد از آن ما بازتر بازی کردیم و آنها فضای بیشتری به ما دادند. در انتقال توپ لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها