مرد شیرازی دختر ۴ ساله خود را له کرد

شب گذشته راننده یک وانت نیسان در اثر بی احتیاطی هنگام حرکت با دنده عقب متوجه حضور دختر ۴ ساله خود نشده و او را به کشتن داد.

مرد شیرازی دختر ۴ ساله خود را له کرد

جانشین پلیس راهور استان فارس گفت: یک راننده وانت نیسان بی‌احتیاط، هنگام حرکت با دنده عقب در بخش "گویم" شهرستان شیراز، فرزند خود را زیر گرفت و موجب مرگ وی شد.

سرهنگ "فرج‌الله موسوی" گفت: شب گذشته حسب اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بخش "گویم" شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ "موسوی" تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که راننده وانت نیسان بی‌احتیاط، هنگام حرکت با دنده عقب متوجه حضور دختر 4 ساله خود نشده است و پس از برخورد، منجر به مرگ وی شده است. این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: رانندگان هنگام حرکت با دنده عقب و خروج از پارکینگ، ابتدا باید از نبود مانع یا فردی در پشت وسیله نقلیه خود مطمئن شوند تا چنین حوادثی رخ ندهد.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مهران
    0

    اگر خودروسازان اجازه می دادند ماشینهای جدید در دست مردم باشد . قطعا وجود سنسور عقب و دوربین مانع بسیاری از اینگونه تصادفات می شد . شاید قانونی برای خون این کودک معصوم و دردی که پدر او باید تا آخر عمر تحمل کند نداریم . اما دادگاه خداوند تقاص اینگونه مرگ ها را از خودروسازان و حامیان آنها خواهد گرفت .

  • بهروز
    0

    واقعا براتون متاسفم با اون تیتر خبر انتخاب کردن‌تون..الان اون خانواده در آتش فقدان کودک دلبندشان میسوزند و شما با این تیتر بنزین به آتشِ این داغ میریزید؟مرد شیرازی کودک ۴ ساله خود را له کرد؟؟؟ متاسفم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها