حادثه ای مرگبار در حوضچه پرورش ماهی اهواز / 10 نفر قربانی شدند

استنشاق گاز آمونیاک در روستای خزینه شوشتر موجب فوت ۴نفر و مسمویت ۶ نفر شد.

حادثه ای مرگبار در حوضچه پرورش ماهی اهواز / 10 نفر قربانی شدند

ساعت 13:21 دقیقه ظهر امروز در پی تماس دریافتی با مرکز پیام اورژانس اهواز مبنی بر درخواست اعزام آمبولانس جهت نجات جان 4 نفر که در کانال مزرعه پرورش ماهی در روستای خزینه واقع در جاده شوشتر اهواز دچار مسمومیت به وسیله استنشاق گاز آمونیاک شده بودند، که بلافاصله هفت دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد .

با تمام تلاشی که از طرف پرسنل اورژانس انجام گرفت (عملیات احیا و انتقال به درمانگاه ملاثانی) آن چهار عزیز به دلیل استنشاق گاز آمونیاک فوت شده بوده اند. لازم به ذکر است که 6 نفر از تکنسین های اورژانس اهواز دچار مسمومیت با گاز آمونیاک شده اند که با پیگیری های انجام شده توسط ریاست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) در حال مداوا هستند.

منبع: رکنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بردار متوفى
    0

    بنده هاشم صالحى برادر متوفى نادر صالحى كه در سانحه استنشاق گاز امونياك حضور داشتم و خود و برادرانم به كمك اهاليه منطقه متوفيان را از زير اب كه حاوى گاز امونيك بود در اورده و اورژانس بدون هيچ امكانات اعم از گاز اكسيژن و جعبه ى كمك هاى اوليه حضور داشت وحضور امبولانس فقط با يك بلانكارد شكسته وهيچ گونه امكانات حضور داشتن و دريغ از يك لحضه كمك كردن اونجا بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها