گفتگوی دیدنی خبرفوری با جواد خواجوی، اینفلوئنسر اینستاگرام که لهجه مشهدی‌اش، مشهور است؛

ساجده‌مهلا شبیه برخی بازیگران است / پشت چراغ قرمز، یک ویدیو می‌سازم! /  جهان بیشتر از یک شوخی نیست

جواد خواجوی چهره مشهوری برای همه آنهاست که محتوای اینستاگرامی را پیگیری می کنند و با شوخی‌های مشهدی با سیاستمداران و هنرمندان آشنایی دارند.

ساجده‌مهلا شبیه برخی بازیگران است / پشت چراغ قرمز، یک ویدیو می‌سازم! /  جهان بیشتر از یک شوخی نیست

جواد خواجوی، هنرمندی که صدایش از چهره او مشهورتر است، در گفتگو با خبر فوری ، از کارهای هنری‌اش می‌گوید و بعضی پرسش‌ها را با طنز و برخی دیگر را جدی پاسخ می‌دهد.

او صداپیشگی را شغل خودش نمی داند، با این حال تاکید می‌کند که بیشتر درآمد و شهرتش از اینستاگرام و برنامه‌های اینستاگرامی است که خیلی از آنها را پشت چراغ قرمز ضبط می‌کند. به شوخی می‌گوید: پشت هر چراغ قرمزی که بیشتر از 100 ثانیه طول بکشد، یک برنامه می‌سازم.

خواجوی که در برنامه «سرنا» حاضر شده، می‌گوید نه تیمی برای ساخت کارهایش دارد و نه بادیگاردی برای محافظت از خود؛ کنایه ای به برخی بازیگران که این روزها می‌گویند حتی با آمبولانس تردد می‌کنند تا زودتر به صحنه برسند!

این هنرمند اما گلایه‌هایی هم دارد. گلایه از آنها که به کنایه می‌گویند او بعد از شهرت، بازیگر یا خواننده هم شده است. خواجوی تاکید می‌کند که پیش از تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر مشهور در اینستاگرام، هم خواننده بوده و هم یک بازیگر، اما حالا تازه عده‌ای متوجه شده‌اند که جواد خواجوی استعدادهای دیگری هم دارد.
این هنرمند شناخته شده، به پدرام ابدان، مجری برنامه سرنا در خبر فوری می‌گوید: نمی‌خواهم به زور هنرم را به خورد مخاطب بدهم. لهجه مشهدی را بلدم و برای همین سراغ آن رفتم، چون خوشم نمی‌آید سنتها فراموش شود.
او در عین حال تاکید می‌کند که نمی‌خواهد همه جهان را مشهدی کند، بلکه هدفش این است که هر کسی در هر منطقه‌ای با لهجه خودش حرف بزند و از اینکه لهجه دارد، اصلا خجالت نکشد.
او می گوید که جهان برایش یک شوخی بیشتر نیست و برای همین، به همه توصیه می‌کند تا زندگی را بیش از اندازه جدی نگیرند.
در انتهای این برنامه، وقتی از خواجوی سوال می‌شود که شخصیت فرضی «ساجده مهلا» که در شوخی‌هایش مدام از او نام می‌برد، از کجا آمده، به موقعیت‌های دوگانه انسان های امروزی اشاره می کند. از آنها که اسمشان ترکیبی است و برحسب مقتضیات، یک بُعد از نامشان را رو می‌کنند، اشاره می کند و به شوخی مثال می زند: اسم دخترشان را می گذارند «نازنین زهرا»، بعد یک جا «نازنین» صدایش می‌زنند و جای دیگر، «زهرا».
وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا ساجده مهلا تو را یاد بازیگرانی در سینمای ایران هم می‌اندازد یا نه، به شوخی می‌گوید: بله، اما نمی‌گویم چه کسی!
ویدئوی گفتگوی جذاب خبرفوری با این چهره برجسته اینستاگرامی را در ادامه ببینید و از لهجه شیرین مشهدی جواد خواجوی لذت ببرید.

خبر فوری پیش‌تر نیز گفتگویی با این هنرمند داشته که می توانید اینجا ببینید.

66

حجم ویدیو: 18.31M | مدت زمان ویدیو: 00:06:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • راگنار
    0

    زردنامه خبر فوری اینفلوئنسر!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها