راز ناپدید شدن 10 زن در آبادان / ارتباط‌های آنها با مردان غریبه کلید ماجراست

در پی ناپدید شدن ده‌ها زن و دختر در آبادان از اول سال جاری تاکنون معمای پیچیده‌ای پیش‌روی پلیس این شهرستان قرار گرفت.

راز ناپدید شدن 10 زن در آبادان / ارتباط‌های آنها با مردان غریبه کلید ماجراست

به گزارش خبر فوری ، طی گزارشات صورت گرفته از اول سال جاری تاکنون در خصوص ناپدید شدن ده‌ها زن و دختر به پلیس شهرستان آبادان مأمورین در تحقیقات و بررسی ها متوجه شدند که اکثر افراد ناپدیدشده در فضای مجازی با مردان یا پسران غریبه ای ارتباط مخفی داشته اند.

پس از هماهنگی با فرد مورد نظرشان اقدام به فرار از منزل می کنند که خانوادهایشان مجبور می شوند که برای حفظ آبرویشان اعلام کنند که زنان و دخترانشان ربوده شده اند اما تحقیقات پلیس نشان می دهند که افراد به خواسته خودشان تحت تأثیر ارتباطات فضای مجازی از خانه فرار می کنند که پس از چند روز تمامی این افراد پشیمان و سرخورده به خانه های شان باز می گردند .

لازم به ذکراست چند روز پیش یک دختر 13ساله نیز به همین شکل از خانه فرار کرد که پس از چند روز پیگیری های پلیسی به آغوش خانواده بازگردانده شد.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    سلام بهترین راه برون رفت از این مشکل عقد موقت هست باید جاهایی در هر شهر برای این کار در نظر گرفته شود تا کسانی که شرایط ازدواج دائم ندارند استفاده کنند با این کار جلو خیلی از جنایتها گرفته میشود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ای ولا گفتی بهترین روش همین است

  • مریم
    0

    به نظر من عقد موقت برای دختر مناسب نیست حتی برای زنان هم درشرايط خاص .با عقد موقت نجابت ، وشخصیت زن زیر سوال می رود .زن علف هرز نیست .باید کرامت انسانی زن حفظ شود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها