درخواست غرامت پوتیرز از شفیعی

مسئولان باشگاه پوتیرز به عقد قرارداد شفیعی با این باشگاه اشاره کردند و گفتند که ما خواهان دریافت غرامت هستیم و موضوع پرونده این بازیکن را پیگیری خواهیم کرد.

درخواست غرامت پوتیرز از شفیعی

علی شفیعی، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های با تیم پوتیرز در لیگ فرانسه به توافق رسید و خبر حضورش در این تیم به صورت رسمی اعلام شد. پس از مدتی خبر آمد که وی از حضور در این تیم منصرف شده و قرار است به تیم شهرداری ارومیه برود.

لغو قرارداد شفیعی با این باشگاه فرانسوی موجب اعتراض مسئولان پوتیرز شد؛ آنها مدعی شدند که این انتقال از سوی مقامات ایرانی، متوقف شد.

سایت worldofvolley با انتشار این خبر نوشت: «برار رئیس باشگاه پوتیرز به یک روزنامه فرانسوی گفت: یک نامه رسمی از ایران به دست ما رسیده و در آن قید شده که علی شفیعی، بازیکن مد نظر ما به دلیل اعلام وضعیت جنگی نمی‌تواند به فرانسه بیاید.»

این سایت در ادامه به موضوع حمله به 2 نفتکش در خاورمیانه اشاره کرد و نوشت که همین موضوع باعث شده تا تنش سیاسی بین ایران و آمریکا به حوزه والیبال هم کشیده شود.

مسئولان باشگاه پوتیرز به عقد قرارداد شفیعی با این باشگاه اشاره کردند و گفتند که ما خواهان دریافت غرامت هستیم و موضوع پرونده این بازیکن را پیگیری خواهیم کرد. از طرفی بررسی خواهیم کرد که شفیعی فصل آینده در لیگ ایران بازی خواهد کرد یا به کشور دیگری می‌رود. ما این موضوع را دنبال می‌کنیم، چراکه این اتفاق به ضرر ما شده است، چون شفیعی بازیکن بسیار خوبی است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها